Recenze (45)
Život pod vodou (2004)
nejak som tomu neprisiel na chut...2 pol * zaokruhlim nahor
Pravdivé lži (1994)
Pre mna slabé. Eliza Dushku je zlatá...
Titanic (1997)
Za výpravu si chlapci jednoznačne zaslúzia 5*. Príbeh je kazdopadne az velmi sladký a podla mna je toto najhorsi Di Capriou film. Kazdopadne faktom ostava ze Titanic je najziskovejsim filmom vsetkych cias a ku dnesnemu dnu zarobil uz vise 1,850,000,000 dolárov. (1,85 miliardy dolárov, ak by bol problém s nulami:)Slušné
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Skvelé. Spielberg ma nenudil ani na okamih, ba naopak. Di Caprio je viac než slušný.
Terminál (2004)
miestami tam velmi cítim rovnaký feeling ako Catch me if you can. Každopádne príjemná oddichovka. Predsa len ten Tom Hanks a Steven Spielberg maju nieco do seba...
Boxer a smrť (1962)
Kamera: Tibor Biath
Zachraňte vojína Ryana (1998)
Uplny zaciatok /nemam na mysli vylodenie v Normandii samozrejme/ sa mi zda trocha pateticky, a koniec trochu klišé. Bez toho je však film Famózny. Herecké výkony sú skvelé, réžia excelentná, kamera jednoducho užasná a scény plné detailov sú jednoducho neopísateľné / vylodenie v Normandii považujem za jednú z najlepších filmpových scén vobec/. Myslím si, že žáner vojnový film má svoj vrchol.
Dospívání po americku (1993)
..pri takychto filmoch si uvedomite ze najhorsi Leonardov film bol Titanic
Křižovatka smrti (1998)
Tucker rocks..!!!
Match Point - Hra osudu (2005)
Americká tragédia dobre premiešaná s talentovaným pánom Repleym...ale to už prezrádzam..