Recenze (45)
Firma (1993)
Skvelý Tom Cruise. No a Gene Hackman sa pre takéto úlohy hádam narodil...*****
Rváčův deník (1995)
Jednoznačný masaker....
Cable Guy (1996)
Podla mna najhorší Carreyho film. Nevjem ako vám ale mne sa to absolutne nepačilo...ale na ODPAD! mam Jima rád takže davam *
Lhář, lhář (1997)
Nevjem ako vy ale bavil som sa...
Truman Show (1998)
Niekedy každý z nas žije vo svojej Truman Show....Jim Carrey ukazal že vie zahrať aj niečo iné ako hlupákov a ja som mu to "zožral"..skvele..
Toy Story: Příběh hraček (1995)
. . . chcem byt ako Buzz Lightyear
Jackass: Film (2002)
Možno mnohý sa pozastavia nad mojím hodnotením, prtetože ako pozerám vyčnievam z davu. Priemerne hodnotenie ja tak maximálne *** hviezdičky. Všetkým tým, ktorý ho ohodnotili ako odpad poprípade sa uštedrili na jednu hviezdičku by trebalo niečo vysvetliť. Toto nie je typ filmu, pred ktorý si sadnete a čakáťe užasné herecke vykony poprípade duchaplny dej. Nie je to ani typ filmu, o ktorom sa s priatelmi budete zhovarať nad jeho životnými posolstvami a komentovať režisérovú genialitu. Takéto filmy sa chápu inak. Je to proste o magoroch ktorých si zapnete keď vám už zo všetkého prepína...a v erte mi že výsledný pocit bude stáť za to...a ten celosvetový zisk hádam potvrdzuje moje slová...
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
TOTO je slovenska filmova realita..tak prečo ju nedoceniť?. Mimochodom Divacky najuspešnejši film v histórii Slovenskej republiky...asi tak a inak TURIEC velky rešpekt:D
Po čem ženy touží (2000)
Nevjem prečo ale mam rád tento film. Keď som prvý krát počul o námete, povedal som si že to bude riadna sračka. No a výsledok fakt nie je zlý...
Odplata (1999)
...zabudol som si cigarety. Trochu mi to pripadalo ako Max Pain (závysláci na počítačových hrách určite vedia o čom hovorím) ale jednoznačne jeden z najlepšich filmov tohto žánru. Fakt Cool...10/10