Recenze (49)
Šéfové na zabití 2 (2014)
Tři hvězdy za Jennifer, která si svou roli užila na maximum, a ostatní vedlejší role, které filmu dominovaly. Hlavní trio mně osobně přišlo děsně otravné.
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Super příprava před závěrečným dílem série Hunger Games. Film slepě nekopíruje knižní předlohu, ale přidává i něco navíc.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Dokonalé zakončení a propojení dvou trilogií. Film, který šlape jak hodinky a který je bez zbytečných průtahů. Napěchován akcí je tak, že se člověk opravdu po celou dobu filmu nenudí.
Vejška (2014)
Jedna hvězda za VŠE.
I'm a Porn Star (2013)
Dokument, který zopakuje všechno co je známé a nepřináší velice nic navíc.
Nezvěstní (2014) (seriál)
Drama jak má být. Je zajímavé sledovat, jak tragická událost dokáže zničit lidské životy.
22 Jump Street (2014)
Má to své světlé momenty, ale bohužel většinu času jsem měl pocit, že jsem dané věci už někde viděl.
Želvy Ninja (2014)
Film, který má jediné poslání a to pobavit. Super na zpříjemnění večera.
V oku tornáda (2014)
Nevím proč, ale oživovací scéna mi přišla strašně vtipná.
Úsvit planety opic (2014)
Po prvním díle menší zklamání. Pomalý rozjezd a příliš digitální film.