Recenze (49)
Red Band Society (2014) (seriál)
Seriál jehož největším kladem je sympatické obsazení, netlačí na pilu a nechává vše plynout. Příjemné překvapení.
Forever (2014) (seriál)
Seriál se snaží trošku napodobit Sherlocka a celkem mu to i jde. Ale i tak, mě seriál až tak neokouzlil.
Vražedná práva (2014) (seriál)
Zatím jsem hodně spokojen. Drama jak má být.
Transformers: Zánik (2014)
Tématika, která byla už natolik vyždímaná, že v ní žádná šťáva už nezůstala. Jen mi bylo trochu líto Nicoly, permanentní make-up totiž podle mě určitě není příjemný.
Národ Z (2014) (seriál)
Tenhle seriál snad ani jinak hodnotit nejde. Nejenže je plný nelogičností, ale ke všemu obsazení je příšerné a nesympatické. V závěru člověk neví, zda se jedná o "povedenou" komedii nebo drama.
Horečka sobotní noci (1977)
Nebýt kvalitních tanečních scén a nestárnoucí hudby Bee Gees, zapadl by tento film v zapomnění.
My Fair Lady (1964)
Nádherný film, kterému na kouzlu ubírají jen papundeklové kulisy, které jsou v některých scénách až moc zjevné.
Za zvuků hudby (1965)
Naivní příběh doplněn dokonalou hudbou, která mi bude v hlavě znít ještě hodně dlouho.
Můj otec je šílenec (2012)
Párkrát jsem se zasmál, ale jinak byl film úplně o ničem.
Koleje osudu (2013)
Každý si zaslouží svůj konec a Colin Firth hledá právě ten svůj. Film o lidském utrpení i o tom, jak zážitky z války dokážou zničit lidský život.