Recenze (339)
Ten Největší (2007)
Po dlouhý době parodie/komedie u který jsem se fakt smál. Filmy z vězeňského prostředí a filmy o bojových umění dostali slušně zabrat :).
Sex ve městě (2008)
Navzdory tomu, že je to jeden velký product placement a prakticky opakování hlavních motivů seriálu, mě to prostě bavilo :).
Zločinec (2008)
Celý film buduje vcelku zajímavou atmosféru beznaděje člověka ve vězení, který vlastně vědomě nic špatného neudělal a přesto se propadá stále hlouběji. Zakončení poměrně nesmyslným sledem šťastných událostí působí naprosto odtrženě ...
Tvrdé palice (2008)
Příjemný a hravý retrofilm. Lituji, že jsem ho rozdělil na dva večery.
Malý Rambo (2007)
Po vydařených trailerech přichází zklamání. Zápletka s točením filmu je spíše na vedlejší koleji a hlavní děj se věnuje klasickým problémům dětského dospívání dvou kluků - bohatej sígr a chudej slušňák. Prázdnotu filmu podtrhuje nutnost použít excentrickou postavu výměnného studenta z Francie.
Zahulíme, uvidíme 2 (2008)
Kravina plná fekálního humoru.
Králova přízeň (2008)
Historický velkofilm s výborným hereckým obsazením. Nejvíce mě fascinovala Scarlett Johansson v roli nevýraznější mladší sestry. Příjemně mě překvapilo, že děj docela odpovídal historickým pramenům.
Kopačky (2008)
Překvapivě velice průměrný a rychle zapomenutelný film.
Kronika mutantů (2008)
Že někdo občas natočí mizerné nízkorozpočtové akční béčkové scifi je normální, ale fakt nechápu proč si k tomu musí koupit práva ke světu, ze kterého pak prakticky nic nepoužije. Při převodu na filmové plátno se dá lecos odpustit, ale tady bohužel zbyly jen nedůležité názvy - filmu, korporací a pár postav. Žádnou další přímou spojitost se světem Mutant Chronicles nenajdete.
Náš vůdce (2008)
Téma vzniku diktatury a skupinového fanatismu ve školním projektu zní slibně. Navíc když kde o film natočený v Německu. Ale čekal jsem víc, studenti se poddávají příliš rychle a snadno. Film vypadá v konečném efektu strašně lacině.