Recenze (38)
SuperStar 2020 (2020) (pořad)
V momentě, kdy "velevážená" porotkyně řekla ne zpěvačce, jen kvůli tomu, že ji neseděla jako člověk, jsem se zarazila... Tento pořad je stejným brakem jako je vše, co televize Nova vypustí do světa
Hra o trůny: Poslední hlídka (2019) (TV film)
Určitě mi to dalo více, než celá poslední řada GoT.
Joker (2019)
Nečekala jsem od toho nic a ničeho jsem se nedočkala. První hodinu se vlastně nic nedělo, druhou sice trochu ano,ale bylo to tak prapodivné, že ani to mě nepotěšilo. Další film o psychicky narušeném člověku. Bravo!
MasterChef Česko - Série 3 (2019) (série)
Bavi me to sledovat, I kdyz to neni nic svetoborneho. Na teto serii me bavi hrozne Premek, na ktereho se sice neda divat, ale poslouchat, to jo..
Psí domov (2019)
Zklamání. Po Psím poslání obrovské počítačově upravované něco, co nemá hlavu ani patu. Bella je boží sama o sobě, ale třeba to velké kotě? Pro pejskaře sentimentální cajdák, pro všechny ostatní vůbec nic.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Mám jen jednu otázku - co to ku*a bylo?
Vlastníci (2019)
Jsem šťastná, že se mě schůzky SVJ netýkají, protože představa, že debatuji s podobnými individui , mě vyloženě vytáčí.
Bohemian Rhapsody (2018)
Vec, ktera mi absolutne zlomila srdce a ja si vybrecela oci a snad vsechny slzy na dva roky dopredu. Jediny spatny, co tenhle film prinesl, jsou 13lete pipiny, ktere najednou miluji Queen (a jeste s A. Lambertem) a znaji We will rock you a We are the champions. Ale film je to nadherny, krasny, cisty, plny lasky, hudby, bolesti a utrpeni. Vlastne I samoty, ktere mel Freddie kolem sebe asi vice nez dost.
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
Ne. Ne. Ne!! Proste ne.
Prezident Blaník (2018)
Absolutně zbytečná záležitost.