Recenze (3 522)
Pobřežní hlídka (1989) (seriál)
Je to skutečně smutné pokoukání. A i na béčkový erotický film je to špatně natočené...
Ulice (2005) (seriál)
Při tak skvělém hereckém obsazení a realizačních možnostech je vyznění seriálu opravdu velkým propadákem! Investovat takové tvůrčí a umělecké prostředky do projektu, který reflektuje pouze populistické hledisko sledovanosti a rozplizne se do telenovelové podivné rychlosti času, mi přijde jako opravdu velké, velké mrhání... Tenhle seriál není možná úplně hrůzný, ale zaostává za očekáváním takovým způsobem, že mě to skutečně mrzí?! děsí?! šokuje?!... Proč to ti naši herci vůbec berou? I když odpověď je mi bohužel úplně jasná:-(
Nebát se a nakrást (1999)
To se musel František Filip asi zbláznit, nebo co... :-(
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Opsáno ze scénáře: ,,Arnold dal vánočnímu sobovi, který právě prorazil dveře a útočí na něj, pěstí. Sob se svalil. Arnold: Ty sis začal! Další obraz: Arnold sedí před chaloupkou, vedle stojící sob nad miskou jakéhosi žrádla si hlasitě krkne... Všichni se smějí..."
Rebelové (2001)
S estetikou tohoto filmu jděte, milý Filipe Renči, někam... Cosi na pomezí reklamní znělky a absolutního kýče.
Charlieho andílci: Na plný pecky (2003)
Krásný a dokonalý obal ještě nedělá dobré zboží...
Post Coitum (2004)
Nevěřím tomu, že tohle Juraj Jakubisko natočil dobrovolně...
Discopříběh (1987)
Běloskvouce čistočistý odpad... Nejvíc ale děsí to nostalgicko-recesistické retro opojení, které je k významovému ukotvení a hudební složce tohoto filmu připojené... 80. léta byla ale ve skutečnosti humus...viz právě Discopříběh.
Milenci a vrazi (2004)
Adaptace kontroverzní Páralovy knihy coby telenovela?! Tah buď geniální, nebo katastrofální... Vnímám to jako to druhé...
Q (2008) (pořad)
Tak se sám sebe ptám, nedělá tohle gayům a lesbičkám v české společnosti jen medvědí službu?