Recenze (57)
Zábavný park (2009)
Tento film mě celkem ,prěkvapil...... určitě stojí za shlídnutí!
Rok jedna (2009)
Doposud veškeré filmy , které jsem viděla s hercem Michaelem Cerau,byly vtipné a příjemné a potěšily mě, ale bohužel se to nedá říct o filmu Rok jedna............ jsem velice zklamaná.Byla to blbost a víc jak jednu hvězdu nemůžu dát!!!
Prázdniny v Římě (1953)
Absolutně vynikající film,který mě velmi prěkvapil,zábavný , romantický s dokonalým koncem!!!! Audrey dostala Oskara zaslouženě!!!!! tady nemůžu dát jinak než 100%,..............byla jsem 100% spokojená!!!!
Nepravý muž (1956)
Opět vynikající film od Alfreda Hitchcocka,jak jinak :)
Max Payne (2008)
No tak tentokrát jsem vážně hodně zklamaná :( Čekala jsem opravdu něco mnohem mnohem lepšího!!!! Ale nečekala jsem takovýhle propadák :( Bylo to ucourané,nudné a skoro bez jakékoliv akce....... nedivila bych se kdyby u tohoto filmu člověk usnul!!!!!
Dokaž to! (2008)
No tak to jsem teda hoooodně zklamaná,děj stojí za vyliž prdel!!!!Jsem milovník tanečních filmů,ale tohle se vážně nepovedlo!!!!!!
Život podle Dana (2007)
Velice příjemná komedie na sobotní večer!!!!!
Neznámý (2006)
Tak náhodou pěknej film,ale vůbec bych to nesrovnávala s filmem Saw jako někteří jedinci!!Nemá to s tím skoro nic společného!!!!
Byl jsem při tom (1979)
Tohle je vážně vynikajíci film!!Je fascinující jak jsou jeho naprosto jednoduché myšlenky díky nepochopení prezentovány,naprosto vynikající herecký výkon v podání Petera Sellerse!!!
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Tak tohle byla velice příjemná a pěkná komedie,potěšíla mě!!A byla jsem nadmíru spokojená s postavou agenta 86,Steve Carell ho zahrál opravdu báječně,byl to opravdu velice příjemný film!!!