Recenze (57)
Hancock (2008)
No možná jsem čekala něco lepšího, ale i tak to byla příjemná podivaná!
4400 (2004) (seriál)
První série se povedla, 2 séroe se mi zdá poněkud méně povedená, 3. je zase lepší než 2 ale ta 4 to už se mi zdá moc přetažené za vlasy!Měli udělat míň sérií a ukončit to, poslední série je zbytečná , moc to prodlužujou!!!!!
Speed Racer (2008)
příjemná podivaná :)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Vynikající film, scénář naprosto vynikající, herci jsou také všichni skvělí a k natočení tak skvělého filmu stačila jen jedna mistnost,jsem naprosto spokojená s tímto filmem!!!!!!!!!!!
Láska a jiné pohromy (2006)
Velice pěkný a příjemný film!!!
Mezi řádky (2007)
tenhle druh filmů mam strašně ráda a myslím si, zě se opravdu tento film povedl!!!!!!a mam ráda filmy, které jsou točené podle skutečných událostí a tenhle příběh je naprosto skvělý!!!dávám plný počet
Život je krásný (1946)
vynikající, romantický film, který trvá 130 minut a ani najednu minutu se nenudíte!!!!!zaslouženě dostává plný počet a kéžby takových výborných filmů bylo mnohem více!!!!
Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977)
no pořád nechápu co se na tom každěmu tak strašně líbí!!!vždyť je to hovadina, jakož to ostatní díly!!!tolik díllu snad ani nebyla potřeba........... :(
Let's Dance 2 (2008)
Děj filmu vydá maximálně na jednu hvězdičku, ale za tanec musim dát skoro plnej počet!!!!a zavěrečná choreografie v dešti se povedla na 100%!!!
The Hire: Star (2001)
Tak tenhle krátkometrážní snímek fakt nemá chybu!!!!!!Je to ten nejlepší snímek co jsem zatím viděla a musim říct , že jsem se u toho dost nasmála,ten konec jak Madonnu vyklopí z auta nemá naprosto chybu!!!!Vážně vynikající snímek!!!! :) a musim souhlasit s Tosimem ,,mlátící se Madonna´´ byla náhodou vynikající :)