Recenze (1 924)
California Man (1992)
Brendan Fraser je zde oukej, o tom nemusíme vést zdlouhavé rozhovory! Na toto téma jsem čekal dlouho, už jsem pomalu začínal uvažovat o nějaké té ledové hibernaci, když tu se mi náhle dostala do rukou tato svěží komedie. Ale věřím, že to množství vtipů mohlo být ještě širší... 70%
Rychlejší než vlastní stín (2009)
Francouzský western v lehce modernizovaném kabátě s pár povedenými vtípky, ale né už s tak dobrým příběhem. Hlavnímu hrdinovi by i William Tell záviděl, má nehorázné štěstí-kupodivu a jeho představitel jakoby vypadl z reklamy na Hugo Bosse. Jen by mě zajímalo, jak toho koně naučili mluvit?! :-) 55%
Ong-bak (2003)
Je znát, že se zde všichni učí. Všichni všechno, kromě bojového umění a kaskaderských kousků. Ty jsou jednoznačnou ozdobou jinak průměrného asijského béčka. Toho pravého ořechového jsme se dočkali o pár let později, takže abych byl férový, dám, co si Ong-bak zaslouží, tedy onen průměr. 55%
Welcome (2009)
Lehce pod očekávání, ale i tak jde o zajímavé téma, především věrohodně zahrané a bez nadsázky. Nidko nám zde nemaže med kolem pusy a reálně poukazuje na přistěhovalců. Pravděpodobně reálně, protože těžko zažít podobné události. Spíše mezi 3/4, ale za tu odhodlanost přeplavat Kanál... 67%
Mary a Max (2009)
Snad mi po tomto hodnocení nepříjde nějaké výhružné psaní?! Raději si nechám přesměrovat všechnu poštu k sousedce. Ta je věčně nalitá a vím o ní jen v noci, když spím a ona se dívá na televizi. Což bych teda radši nevěděl. No, dobrý...bůh nám dal televizi, kamery a plastelíny...naštěstí, film, na který se podíváme, si můžeme vybrat sami. Ale jak poznáme, jestli je dobrý nebo špatný?! ;-) 10%
Moje krev (2009)
WTF?! Tuto zkratku zásadně nepoužívám, ale v tomto případě SB/SM plně vystihuje. BTW: (tuto zkratku taky nepoužívám) Mizérie mizerná! Tedy až na Stephena McHattie. Ale že šel do něčeho takového? Ikdyž, na druhou stranu se nedivím, protože všichni ostatní asi točili zadáčo. :-) 10%
Znovu 17 (2009)
Tak tu máme znovu trefu do černého. Konečně se podařilo začlenit narážky a parodie na ony známé trilogie a -logie, aniž bych si jako jejich fanoušek připadal trapně. Romantická vložka, jako stěžejní téma, mimo oněch 17-tin, je jedna z nejmokřejších viděnou v podobných komediích. Chválím též výběr herců a vcelku rozmanitý, ale kompaktní story! Vlastně nemám co vytknout, takže znovu za 5... 80%
Baraka - Odysea země (1992)
Trochu jako dokument, jen bez komentáře. Ten si můžete tedy udělat sami :-) Taky by mohla Baraka posloužit jako doporučení pro cesty na dovolenou...na kterou je ale třeba si připlatit :-)...ale taky bych na některá místa určitě nejel...některé zase působily úchvatně. Takže spíše průměrný dokument s několika pohlednými krásami naší země a kultury národů. 50%
Špatnej polda (2009)
No teda potěš, jestli má toto být "z mrtvých vstání" Nicolase Cage! Jeden skok tam, druhý zase támhle a do toho nějaká ta čára. To celé pětkrát, netřepat, promýchat lžičkou a je zaděláno na skoro průměrnou kriminálku. Dobrá tedy, zvedneme sledovanost tím, že do hlavní role obsadíme Cage, který má s podobnou tématikou již nějaké zkušenosti. A snad ani nebude vadit, že jeho hlas a všechny dialogy uspí kohokoliv, když před tím vypijeme litr kávy. I tak se mi už dlouho nestalo, abych u jednoho filmu usnul 2x. 10%
Mikulášovy patálie (2009)
Zdá se mi to, nebo je v poslední době dobrých komedií jako šafránu? Ať už je to jakkoliv, s radostí jsem se zasmál všem těm patáliím, které přinášejí trochu té dětské nevinnosti a na 90 minut mě udělaly o 20 let mladším. 80%