Recenze (99)
Chléb náš vezdejší (2005)
Kruté dílo...fascinující...jedinečné. Robrazení stiných stránek naší existence bez zabarvení. Výjímečné dílo...
Halloween (2007)
První polovina se mi líbila moc! Detailní rozebrání psychiky masového vraha a přerod od normálního dítěte do totálního psychopata. Druhá polovina filmu je, ale naprostý opak a moc mě nebrala. Sledovat skoro hodinu jak 2 metrový hromotluk zabíjí vše co se hne bez zjevného důvodu??? Nevím...nic pro mě.
Transformers (2007)
nuda, nuda, nuda a nic než nuda. Nechápu...
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Totálně ulítlá jízda od začátku do konce. Plno skvělých herců, litry umělý krve, zombíci. To je prostě skvělá kombinace. Navíc naprosto skvělá pocta trash horrorům. No prostě jsem se u tohohle filmu nasmál asi víc než je zdrávo :)
Next (2007)
Ale tak joo dá se na to koukat. A na nudný nedělní odpoledne se hodí víc než dobře. Jen jsem fakt nepochopil ty počítačový triky. Znáte starý adventruní hry od Crya??? Třeba Atlantis 2 nebo Faus??? Hodně zajímavý hry, poiužívali takovej zvláštní engine. A nevím proč, ale počítačový triky v tomhle filmu se fakt museli dělat v něm. Většina starších her na Playstation 2 vypadá mnohem líp. U filmu s tímhle rozpočtem fakt nechápu...
Gattaca (1997)
Rozhodně jeden z 5ti nejlepších filmů co jsem kdy viděl. Nádhera!
Mr. Bean: Největší filmová katastrofa (1997)
Kam se asi vytratil ten krásný anglický humor na, který jsme byli u Mr. Beana zvyklí??? Nevím, možná ho nahradili peníze a velké honoráře herců. Tenhle film mě opravdu nebavil a to mám Mr. Beana moc rád. Příště bych prosil trošku mín útoků na dementního emerického diváka a trošku víc inteligence.
Bestián: Kupředu, zpátky jen krok! (1999)
Nedosahuje sice kvalit starých dílů, ale já jsem se slušně bavil a jsem moc rád, že tenhle speciál vznikl!!! Jse to prostě setkání se starými přáteli :)
Sanctuary: Lisa Gerrard (2006)
Skvěle natočený dokument o skvělé ženě, kterou Lisa jistě je. Jsem rád, že o ní vím zase o něco víc. Tenhle dokument je prostě intenzivní!!!
Beetlejuice (1988)
Nebavil jsem se bohužel ani chvilku.