Recenze (105)
Věrná až za hrob (2022)
Zbytečně tady plivete! Je to skvělá holandská kriminálka. Rozhodně popisuje současnou digitální společnost, plnou milosrdných lží. Casting taky fajn. Dávám pět⭐️
Jeden den (2024) (seriál)
Ne. Sorry ale fakt ne. Mám romatiku rád. Ale tohle prostě ne. Jedna hvězda je za hudební soundtrack v prvním dílu.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Fantasy zmatek! Po 15ti minutách vypnuto.
Sexuální výchova (2019) (seriál)
Skvělej scénáristickej počin! Protože to je seriál, je to trochu nadsázka a taky si to žije ve svý vlastní sociální bublině. Ale to se přeci dá pochopit…A upe mě fascinují místní hejtři, co se hnípou v p*čovinách, vadí jim jinakost, škatulkují, odborně “diagnostikují”, kritizují a povolávaj do služby blanický rytíře a likvidátory jednorožců. Víte co, vy zamindrákovaný, nenavistný český honimírové? Prostě se na to nekoukejte a zapněte si čétéčko s ňákou provinční sra*čkou a slintejte u toho. Pak si v ňáký internetový diskusi anonymně zanadávejte, vyhoňte se a děte spát. Pa!
Láska na první pohled (2023)
Civilní, skvěle zahraná romanťárna.
Rachel Stoneová: Sázka na Srdce (2023)
Další netflixí katastrofa🤮
Ženy sobě (2011)
Možná pro jinou sociální bublinu. Tohle já za humor nepovažuju. Brrr…
O mě se neboj (2022) (seriál)
Dobrému seriálu přeci nestačí dva dobré díly 1+2 a pak nuda?! Nebo jo?
Sex O'Clock (2023) (seriál)
Za mě špica! Tohle dělal skvělý tým lidí a je to poznat. Měli slušný rozpočet, dobrý casting a skvělý lokace. Je příjemný vidět, když to funguje. Takže přeju Česko-Slovenskému týmu Nova@Markíza hodně zdaru! A v neposlední řadě asi díky i režisérovi, což by měl podle údajů tady na čsfd bejt zlíňák. Věděl kde je a co točí. Takže bude druhá série?🙏🏻
Proč ženy zabíjí (2019) (seriál)
Skvělý scénář i herci. Kreativa na všech frontách. První řada ke zhlédnutí na SkyShowtime.