Oblíbené seriály (10)
Californication (2007)
Simpsonovi (1989)
Dva a půl chlapa (2003)
Živí mrtví (2010)
Spartakus (2010)
Kravaťáci (2011)
Domek z karet (2013)
Vikingové (2013)
1. Séria: 70 % niekedy zbytočne zdĺhavé pasáže plus čakal som viacej boja a emócií 2. Séria: 100 % pre mňa lepšia ako prvá, nechýbalo mi v nej nič veľa boja, emócií a plno zvratov
Perníkový táta (2008)
Rodina Sopránů (1999)
Dlhú dobu som si nechával ujsť túto perlu medzi seriálmi. Dnes už v podstate nenatočiteľný mainstreamový seriál, s pefrektnými diálogmi, sarkastickým humorom a troška politickou nekorektnosťou. Vďaka ti HBO, David Chase a James Gandolfini za túto perlu.