Recenze (376)
Pouta války (2004)
Scény z leteckých útoků působily trochu lacině, ale jinak velmi realisticky a mrazivě natočeno.
Americký gangster (2007)
Neubránila jsem se po dokoukání srovnávání s Kmotrem, kterého jsem viděla prvně nedávno... Kmotr je Kmotr, ale tohle bylo taky skvělý. Denzel se zde, pro mě netradičně, zhostil role záporáka a spolu s Crowem na druhé straně byli neskuteční.
Kmotr III (1990)
Důstojné zakončení mafiánské legendární ságy. Rozhodně se k ní zas někdy ráda vrátím.
Kmotr II (1974)
Po skvělé jedničce musela hned druhý večer přijít na řadu dvojka. Al Pacino měl víc prostoru a je vidět, jak si tu roli užívá a já si jeho scény užívala s ním. Rozhodně film netrpí prokletím druhých dílů a opět to byl úžasný zážitek. Líbily se mi i flashbacky s De Nirem.
Kmotr (1972)
Trochu se stydím, že jsem se k tomuto kultovnímu filmu dostala až teď, ale měla jsem v plánu, že si nejdříve přečtu knihu. To mi stále nějak nevycházelo, takže nakonec jsem to vzdala a dala se do filmového zpracování a totálně jsem si u toho vrněla blahem. A pro mě se tento film rázem stává nejlepším z mafiánských filmů, co jsem kdy viděla. Skvělá atmosféra, výborné herecké obsazení.
Oppenheimer (2023)
Historické životopisné filmy já rozhodně můžu, takže na tento film jsem se už nějakou dobu těšila. V IMAXU to byl fakt zážitek, i to zdlouhavé čekání kvůli věčně vyprodaným lístkům se vyplatilo. Dlouho jsem si takhle návštěvu kina neužila. Naprosto skvělá práce po všech stránkách. Nolanovo uchopení celého příběhu bylo naprosto skvělé a rozhodně se přidávám do klubu fanoušků scény s cvičným výbuchem. A na to, že se 3 hodiny mluví, tak si film udržel mou pozornost až do konce.
Bullet Train (2022)
Rozjezd trochu pokulhával, ale potom se do toho scénář pořádně opře a je to fakt jízda až do konce. Skvělé herecké obsazení a perfektní dialogy okořeněné Japonskem. Rozhodně jeden z nejlepších filmů za poslední dobu.
Muž jménem Otto (2022)
Tak tohle je jeden z nejlepších filmů, co jsem asi za poslední půlrok viděla. Neobyčejný snímek o obyčejném životě se skvělým soundtrackem. Podotýkám ale, že švédský originál jsem neviděla a knihu nečetla.
Soundtrack #1 (2022) (seriál)
Taková příjemná typická korejská romantika s minimem postav a odboček. Ústřední dvojice měla skvělou chemii. Tohle jsem si fakt užila. A soundtrack je už jen třešničkou na dortu :)
Elvis (2022)
Skvěle uchopená pocta legendě a Butlerovi to sedlo jak prd*l na hrnec. Delší stopáž jsem začala pociťovat až v závěru filmu. Moderní kabát některých Elvisových hitů se opravdu povedl.