Oblíbené seriály (10)
Narcos (2015)
Spartakus (2010)
Prostě masakr. Tohle patří mezi to nejlepší co jsem kdy viděl. Hodně scén vidím furt tak živě, že jsem docela zvědav jestli uvidim někdy něco lepšího.Třetí řada dokoukaná je to smutný...
Teorie velkého třesku (2007)
Lucifer (2016)
Dexter (2006)
Tak už sem viděl všechny tři řady. Nejlepší je druhá řada. A oblíbená postava samozřejmě až po Dextrovi je ještě Angel. Jinak nejnapínavější seriál co sem kdy viděl. Všechnu chválu sem vypisovat nebudu, jestli by se to vůbec vešlo. Čtvrtá i patá řada je zamnou. Angel jak se oženil už je celkem nudnej. Škoda, že Masuka nemá víc prostoru, protože jeho uchylný hlášky jsou dobrý. A Trinity nejlepší soupeř Dextra. Tak už tady máme i šestou řadu na kvalitě to nějak nekleslo, ale zakončení je hodně zajímavý jsem zvědav, jak to Dexter vyřeší, protože tohle okecat nejde. Do sedmý řady nechybí moc času tak uvidíme :-) v sedmý zemře někdo kdo mi tam vadil od začátku takže aspoň něco dobrýho. No a osmá řada bez komentáře.
Ray Donovan (2013)
Profesionálové (1977)
Pro mě jeden z nejlepších seriálů..Boddie a Doyle ty se s nikým nepáraj...Prostě bomba...
Živí mrtví (2010)
Misfits: Zmetci (2009)
Čtvrtá řada byla celkem zbytečná. No uvidíme jestli pátá a prej asi poslení nebude tak špatná. Bez postav z první a druhý řady hodně klesá kvalita seriálu.
Gotham (2014)
Druhá serie je pěkně rozjetá, že jsem musel dát ze 4 hvězd na 5.A po 5 dílech třetí řady bych dal i 6 hvězd.