Recenze (1 098)
Shutter (2004)
Když jsem byl malej tak se bál při každém hororu, ale kdybych viděl něco jako je tohle tak se asi p.....! A tohle je jedno z nejlepších témat do hororů.
Prokletí domu slunečnic (2007)
No děj nijak zvláštní není, ale kvůli kristen stewart sem dal o hvězdu víc.
Stoupat jak dým (1978)
Moc není komedií o hulení na týhle úrovní. Ale ta scénka jak je zastaví policajt a zeptá se co chcete? Tak u toho sem byl mrtvý smíchy.
Utajený (2005)
Kdo to asi byl...?
Černá kočka, bílý kocour (1998)
Dodo je nezapomenutelný a ta jeho muzika taky. Pěkně ujetá, ale velice zábavná komedie.
Gloria (1999)
Ten malej kluk tam vůbec neměl být.. on ten film je zbytečnej celej. Ale jsou horší filmy.
Cellular (2004)
Chris Evans mi tam moc neseděl, když už ho znám z bulšitu...
Sám doma 3 (1997)
Jinak to přece ani nejde než odpad....
Rytíři nebes (2006)
Ty scénky ve vzduchu byly dobrý, ale přece nemůžou udělat kvalitní film... Po vystoupění pilotů z letadel tak se zase vracela nuda. Místo Rena tam mohl být kdokoliv jiný jeho tam byla škoda.
Vlajky našich otců (2006)
Čekal jsem trochu více akce, ale nedočkal jsem se.