Recenze (1 098)
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
Na mě tam je moc politiky. Hanks si zaslouží jiný role, tady mě fakt nebavil. Pro mě to je velice nudný film.
Spartakus (2010) (seriál)
Prostě masakr. Tohle patří mezi to nejlepší co jsem kdy viděl. Hodně scén vidím furt tak živě, že jsem docela zvědav jestli uvidim někdy něco lepšího.Třetí řada dokoukaná je to smutný...
Spartakus - Zabte je všechny (2010) (epizoda)
Tohle byl hodně krvavý díl.
Spojenec (2006)
Pěkný 2 hodiny, ale čekal jsem větší překvápko.
Společnost mrtvých básníků (1989)
Tohle není film pro každýho. Po 10 minutách jsem věděl, že pro mě to není určitě. Jediný co na tom bylo zajmavýho byly scénky s Robinem Williamsem.
Spy Kids 3-D: Game Over (2003)
Škoda, že posledních 20 minut bylo nic moc. Jinak to nebylo tak zlý, jak bych čekal. Salmě to tady dost slušelo.
Srdečný pozdrav ze zeměkoule (1982)
Jsem nečekal, že to bude tak dobrý. Docela jsem se zasmál. Škoda, že neudělali pokračování klidně bych si to hnedka pustil.
Stáhni mě do pekla (2009)
Na tohle jsem se těšil, hodně taky kvůli hezkýmu plakátu, který mě zaujal, ale jsem zklamaný. Nedoporučuju!!! Ještě, že ten konec si trochu polepšil, jinak bych dal dvě hvězdy. A Justin Long mě tady vůbec neseděl.
Stalker (1979)
Když jsem se chystal napsat komentář tak jsem se podíval na Andrej Rublev a tam mám napsaný to samý co bych asi napsal tady.. Odsuzovat žánr poetický by se nemělo a kdo to dělá tak, ať se na to nedívá.. Stalker mě překvapil už po hodině, že ta hodina utekla, jak nic a to už něco znamená.. Poslouchat to jejich žvanění celkem o ničem bylo dost zábavný...
Stanley Kubrick: Život v obrazech (2001)
Škoda, že natočil tak málo filmů.