Recenze (75)
Já, padouch 3 (2017)
Paradoxně se mi trojka líbila nejvíc, záporák skvělý a Gruuv brněnský brácha famózní. Mimoni dostali tentokrát samostatnou linii, dalši IMHO skvělý nápad.
Já, padouch 2 (2013)
O chlup lepší než jednička, zejména kvůli Gruově parťačce a záporákovi. Mimoni logicky dostali větší prostor a skvěle jej využili.
Já, padouch (2010)
Skvělé od scénáře přes animaci až po vynikající dabing. Mimoni vivat.
Creed II (2018)
Dobrý, fakt dobrý. Škoda vystřižené scény menší bitky Stalloneho s Lundgrenem, doufám, že ji jednou uvidím. Brigitte Nielsen byla odpudivá už tehdá a teď je mi z ní doslova na blití.
Vertical Limit (2000)
Je to slátanina, ale nenudí, Campbell režíruje celkem zručně. Pokud občas lezete, odečtěte další dvě hvězdy nebo vypněte mozek :-)
Vše je ztraceno (2013)
Kdo se nikdy neplavil na plachetnici na moři, nepochopí a bude to pro něj nuda. Ano, je tam spousta hovadin - holení, bouřková kosatka, refování, "včasné" zpozorování bouřky a spousta dalších, ale to jsem odpustil - stačilo si jenom představit, že jsem v takové situaci a celkem me mrazilo. Pro mě dokonalý film a mimochodem dokonalá hudba.
První člověk (2018)
Nějak mě to neoslovilo, přitom jsem velký fanda astronomie a fyziky. Ta fascinace Měsícem a od toho odvozené dlouhé záběry různých okamžiků mise na mě nezabraly, sorry jako.
Deadpool 2 (2018)
Skvělé, nekompromisní a samozřejmě velmi efektní. Akční komedie je žánr, který miluji a díky tomu je tohle jediny komiksový film, který jsem zhlídnul. Ryan rulez.
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Spoustu odkazů jsem propásl a je fakt, že z těch her jsem znal tak 20% (bo na ZX Spectru všechny nebyly), nicméně i bez toho jsem si film moc užil, Spielberg je stále machr.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
Vůbec mě to neoslovilo a to jsem musel ignorovat stupidity typu Rock přetlačí vrtulník rukou. Scénář debilita, hlášky chabé, chemie na nule. Ani sám nevím proč. Prostě to tam není.