Poslední recenze (25)
Pat a Mat znovu v akci (2018)
Pata a Mata jsem jako malý vždy miloval. Nevím jestli to je tím, že jsem starší, ale tohle je hrůza. Vůbec to není vtipné a vůbec mě to nebavilo. Ty situace, které ''řeší'' jsou nezajímavé. Mluvení Pata a Mata mě velmi zklamalo. Tato pohádka byla vždy založena na tom, jak je úžasné, že nikdy nepromluvili ani slovo a i tak jsme se váleli smíchy po podlaze. Myslel jsem si, že to bude jeden příběh na celý film, ale jsou to několik epizod spojené dohromady, což znamená, že to není film. To rovnou mohli nechat epizody jako to bylo kdysi a nedělat z toho film, když to ani film není.
Spravedlnost podle Spensera (2020)
Nudný film, bez akce, bez humoru, děj omílaný stokrát dokola. Chybí tomu šťáva.
Špindl (2017)
Rozmýšlel jsem nad čtyřmi hvězdami, ale pak jsem si řekl: Proč? Vždyť se mi vlastně všechno líbilo. Opravdu nerozumím z jakého důvodu je tento film tak špatně hodnocen. Bavilo mě to a párkrát jsem se zasmál i nahlas, což se u mne děje opravdu výjimečně. Anna Polívková byla skvělá jako vždy a také mě moc bavil Oldřich Navrátil. Nejlepší pro mě byla úplně stupidní scéna s kalhotkami. :-D