Recenze (2 623)
Veterán (2006) (TV film)
Zábery z Vietnamu síce dobré, ale málo a aj napriek krátkej dĺžke je to blbé a nelogické.
Já a robot (2013) (seriál)
Je síce pravda, že akcia je v niektorých dieloch skvelá a v niektorých horšia, ale má to super Urbana, sexi Kelly, dobrého a často vtipného Doriana a tiež maestro "jednooký pirát" Rudy to dáva na pána. Škoda, že po prvej sérii tvorcovia film zarezali.
Únik z džungle (2012)
Námet dobrý ale prevedenie na piču.
Nutná oběť (2011)
Naozaj dobrý film navzdory nízkemu hodnoteniu. Akurát ma sere, že keď to už končí viac než dobre stačí jedna veta od agenta FBI a je to celé v piči. A za to iba 4*
Poslední agent (2001)
Na počudovanie dosť dobrý počin od Hickoxa. B-čko jak vyšité, akurát škoda, že to kvázi prekvapko je vyspoilované asi po polhodine.
Battle at Big Rock (2019)
No ak to nejak takto bude vyzerať v trojke budem spokojný.
Princ Valiant: Boj o Excalibur (1997)
Ako malý som tento film žral. A teraz keď som ho pozrel som myslel, že ma jebne. No ale z nostalgie dávam 2*.
The Hard Way (2019)
Ďalší Waxman ale teraz tu nemá pištu ale Gossa a Whitea a tí toho predvedú naozaj dosť samy, hlavne White. Goss tu hlavne strieľa. Enemáci sú dosť nevýrazný ale dá sa to, občas to má fakt prekvapivé scény. P.S. Keď tá tanečnica povedala, že pochádza zo Slovenska skoro ma drblo.
Dokonalá loupež (2018)
Parádny film ktorý nie je veľmo akčný ale má šecko čo más právny Heist film mať. len škoda toho podľa mňa kokotského konca. A záverečnú rubačku som čakal o kus peckovejšiu. Za silné 4*
Cesta do pekel (2009)
Po brutálnom začiatku to síce naberie trošku pokojnejšie vody ale stále sa tam niečo deje, má to aj humor, slušnú a krvavú akciu. No proste radosť na to pozerať ale predsa len mi dačo bráni dať plný počet. A to je úplne na piču hlavný záporák.