Recenze (2 610)
6 Days (2017)
Podarený filmík na jedno pozretie. Síce prvú hoďku sa nič nedeje len kecá ale v závere dôjde na slušný zásah SAS ktorý je naozaj realistický žiadny Rambo štýl. Za 4* to bude a Strong aj Bell super.
Na doraz (2017)
Film kde môžte preklikávať o ničom časti, o nič neprídete a strávite uňho cca polhodinku. No a za tú polhodku dávam tri hviezdy.
Rambo: Poslední krev (2019)
Čo som chcel to som aj dostal. Akurát v kurevsky brutálnom prevedení. A jedna scéna má fakt silné emócie. Trailer ukázal dosť málo a film si užijete. Akurát bacha ak máte slabší žalúdok, je to ako som už písal MASAKRINA. A koniec je tiež podarený, aspoň podľa mňa.
Operace Brothers (2019)
na jedno pozretie viac než fajn dráma. Občas dobrý humor, občas dobré napätie, dobrý herci. Ja som spokojný.
Novodobí centurioni (1972)
Tak toto bol fakt super film a som rád, že som naňho narazil. Realistický, slušne akčný, občas vtipný. A na záver srdcervúci. Za 5*
Kráčející skála 3: Spravedlnost (2007)
Trojka je na počudovanie lepšia než dvojka. Tu je už viac akcie, aj záporák má lepšiu charizmu, a celkovo je to prevedenie vydarenejšie. Plus chválim aj občasný humor ktorý dobre zapasoval do určitých scén, ale je ho tu veľmi primerane aby neotravoval.
Dokonalá bouře (2000)
Silná dráma ale kvôli tej sile by som to už asi zase nedal.
Balkánská pomsta (2017)
Výhoda filmu je že je krátky a skoro furt sa tam niečo deje. Ale či už bitky alebo občasné prestrelky sú veľmo chujovo nastrihané aby nebolo vidno že Jean má kaskadéra. Ale nebojte veľa toho urobí aj sám narozdiel od Pištu.. A celkom prekvapivý je aj záverečný zvrat a poteší aj Stormare. Za tri hviezdy to stojí, ale kedže vidím tak slabé hodnotenie jednu prihodím.
Kráčející skála 2: Odplata (2007)
Jednička bola super. Dvojka síce prišla o Rocka ale Sorbo je podľa mňa slušná náhrada. A to je asi všetko z pozitív, inak je to ukecané, má to tri krátke akčné scény a je to proste slabota ale tak tri * sa dajú dať.
Relic (1997)
Priemer čo neurazí ani nenadchne, na jedno pozretie dobré.