Recenze (56)
Blok 99 (2017)
Vince jsem si hodně oblíbil v True Detective, ale tam byl drsnej, tady trochu Frankenstein.
Stáhni mě do pekla (2009)
Že na horrory nekoukám, naposledy jsem absorboval snad Silent Hill?? No v každopádně jsem sáhl po tomhle filmu protože už nebylo co a opět jsem se musel v některých horrových fázích filmu smát (ostatně jako u každého filmu tohoto žánru), tím se můj dobrý pocit z filmu trochu degradoval, ale celkově jsem se bavil. Vyzdvihl bych povedený konec.
Cvokař (2009)
respektive 3+
Nestyda (2008)
Opravdu je poslední dobou pravidlem, že filmy Jana Hřebejka poněkud pokulhávají, chybí jim šťáva, kterou jeho filmy bezespopru měli. S každým dalším jeho filmovým počinem mě přestává bavit a to mě mrzí. Vtip, který bavil a bolel zárověň je pryč a zbývá pouze jednoduchá zábava alá TV NoVA :( Jediným zajímavým faktorem jeho filmů pak zůstává hudba, kterou docela zvládá.
Match Point - Hra osudu (2005)
ještě nikdy jsem si víc nepřál odhalení křivého hajzla tak jako v tomhle filmu
Soudný den (2008)
Jako by trikařům ke konci filmu zbývalo příliš mnoho výbušnin, do doby kdy sexyce nasedla do bantleyho a vypukla fire show to byl výborný příběh, výborně vyprávěný.
Sněžní andělé (2007)
UH, vzhledem k tomu, že mám doma malé dítě mě to dost dostalo, smutný film
Noc patří nám (2007)
Bylo by to dost zajímavé, až na ten konec, který se opravdu nevyvedl a hodně mě zklamal, dokonce jsem film před koncem vypnul. Škoda, ale Phoenix zahrál dobře.
Václav (2007)
nevím, ale přišlo mi to moc tlačené do vtipu, pro mne českej průměr jen díky Trojanovi
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
spokojenost, typicky muzikálové melodie mě až tak neberou, ale tady mi nevadily, kombinace melodických zpěvů a stříkajících krčních tepen je famózní. A protagonisté? Hm, co dodat.