Oblíbené seriály (10)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Rychlé šípy (1969)
Arabela (1980)
MacGyver (1985)
Četnické humoresky (2001)
Červený trpaslík (1988)
Šumná města (1995)
Vlak dětství a naděje (1985)
Profesionálové (1977)
jasných 100%. vůbec nevadí, že je to 30 let starý seriál. Mnohem víc cool, než novodobé akční seriály, které se snaží zběsilým střihem zakrýt mizerné scénáře, herecké výkony. Přitom Profíci vlastně ani střihem nejsou na tom vůbec špatně. Cowley, Bodie a Doyle, perfektní trojka.