Recenze (2 438)
Ad Astra (2019)
Hmm fakt to není nic moc. Potěšila antihollywoodské finále a celkově civilnost filmu plus luxusní miniepizodky s gorilami a piráty, ale prostě možná to raději mělo být drsné béčko než mizerně odvedená snaha o novou Vesmírnou odyseu. Každopádně Jamese Graye nezatracovat a uvidíme co bude dál. Brad Pitt s gustem stárne.
Baby Driver (2017)
Nejdospělejší a nejnormálnější Wright. Přitom úžasně přestřelené roztomilé béčko s perfektním finálním záporákem. Odporuji si? kdepááák ….
1492: Dobytí ráje (1992)
Vangelis a skvělá kamera. JInak by šlo spíš o slabší Scottův kousek.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
RESPEKT ...
30 minut po půlnoci (2012)
Jako jo, je to dobře natočený film a důležité téma, ale už to, milá Kathryn, stačilo. To, co jsi točila před léty kolem devadesátek bylo daleko zajímavější sledovat. I když poslední půlhodina velmi silná.
Nit z přízraků (2017)
Vlastně velmi jednoduchý a nudný příběh, ale díky Andersonovi v lepší formě a excelentnímu DD-L tu máme opět filmovou událost. Téměř ...
Kabinet doktora Caligariho (1920)
A tak jako jo - hlavně, že se vyléčil :-)
Spectre (2015)
Zajímavé Mexiko, úžasná titulková scéna, docela dost humoru …
Kosti a skalp (2015)
I napodruhé dost dobrý kousek. Extrémně brutální, aniž by si přitom muselo pomáhat klasickými filmovými berličkami.Úplně všechno je proti pravidlům westernových/akčních/hororových žánrovek a krásně to jako anomálie funguje.
Letiště (1970)
Ten film je fakt dobrej - možná ze začátku působí naivně (černá pasažérka důchodkyně, řešení vztahů), ale je perfektně promyšlený a dobře vygradovaný. Radost na tak žánrově čistý kousek koukat v době přestřihávaných digi spektáklů.