Oblíbené filmy (10)
Muž na Měsíci (1999)
Tento film si pouštím když jsem skleslý. Dílo úžasně nabité pozitivní energií. A Jim Crrey ikdyž se zase ksichtí jak o život ukazuje že je i výborný herec. Podle mě nejlepší Formanův film minimalně z jeho americké tvorby. Mystifikace, mystifikace a zase mystifikace.
Tenkrát na Západě (1968)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Tohle je největší klasika ze všech. Sice naprosto amaterský film točený o víkendech s partičkou známích, lae čiší z něj nadšení a filmařský um v každem záběru. A hlavně je to setsakra velká prdel.
Ed Wood (1994)
Old Boy (2003)
Tady máte zpět prsten. Ruku jsme ale vyhodili. Začala hnít a smrděla..!
Muž z Acapulca (1973)
Nesmiřitelní (1992)
Kdyby nebylo Gran Torino .. ale ono bylo Gran Torino :- Skvělý antiwestern.
A.I. Umělá inteligence (2001)
Soudný den (2008)
UPDATE 2020: Stále píše :-) ----- Update 2018: Je to pořád nehorázný masakr. A jak jsem před deseti lety psal o Šílenem maxovi na drogách, tak … Tak si myslím, že George Miller při tvorbě Zběsilé cesty hodně opisoval právě tady. :-) ------- Šílený Max na drogách. Slabší začátek. "Nádherné muzikálové číslo" s opekáním člověka na grilu. Středověká rytířská vsuvka. Drsné automobilové honičky. Krásně jsem se bavil a nemůžu dát slabší hodnocení, ikdyž je to strašná kravina a slátanina.
Temný rytíř (2008)
Tenhle film si nezaslouží být dáván do škatulky komiks. Po shládnutí tohoto filmu se z jedničky Batman začíná stává slaboučký předkrm. Ten kdo viděl Nolanova Batmana už nikdy nebude chtít vidět 80tkového od Tima Burtona. Dá se Temnému rytíři složit ještě vetší poklona?!