Recenze (164)
DiNozzo Knows Best (2012)
Ač jsem toto neviděl věřím, že to je skvělé. Neboť je tento herec fajn
Madagaskar 3 (2012)
Je to z USA, takže je jesné, že teroristy z USA podporovat nebudu, dávám odpad všemu znUSA nehledě na kvalitu
O šesti labutích (2012) (TV film)
Pěkná inkarnace sedmero krkavců. A moudro pohádky je jasné. Vážení slova = Vážení zlata.
Zvonilka: Tajemství křídel (2012)
Výtečně! - Jsem ve věkové kategorie studijní a tedy mám už i dosti dobré zkušennosti s filmy. A Zvonilka je moje nejoblíbenější a snad jediná animovaná pohádka co nevypadá hloupě a tak působivé podání a příjemné písně se jen tak nehoupou, těma dokáže překvapit jen Walt Disney a Zvonilka. Ať si říká kdo chce, co chce série se přizpůsobuje moderním nárokům a není to takzvaná miminkovská sračky, ale pořádná pohádka pro velké.
Grimm (2011) (seriál)
Nejlepší průměrně hororový seriál na který se dá koukat
Saxána a Lexikon kouzel (2011)
Doslova je mi zle z toho jaký odpad vypouští takzvaní slavní tvůrci. Efekty kouře možná ušly stejně jako vlak, ale to ostatní fakt nula, nula! nula! Postavy v říši pohádek nejsou nějak ativní, vše vypadá amatérsky a to jsem viděl i to jak tyto efekty dělali a ještě k tomu toto bylo od České televize, hrůza a noční můry. A jelikož v roce 2020 byla natočena česká pohádka pohádka v koprodukci Primy a ta má úchvatné efekty, kameru i hudbu a úroveň Hollywoodu tak nechápu tento film o Saxaně. Nedává žádný smysl a ani to kde vzala tu knihu?? Tu knihu?? Sakra ona žádnou knihu mít nemohla, když Lexikon vzal ředitel nakonci prního filmu a Saxana z říše pohádek do světa lidí pronikla jako sova. Blbnosti a ztráta času!!!.. I já bych vizuální efekty zvládl lepší jako amatér. Zde když si rozeberu scény tak nepoznám zda je to tržnice nebo pár lidí před tapetou a to v roce 2011 byli skvělé možnosti, zde vidíme i nedostatečné klíčování a vidíme i kousky Green a Blue screen.
Teorie velkého třesku - Symptomy běžného nachlazení (2011) (epizoda)
Bezva epizoda
Teorie velkého třesku - Útok hackera Zarneckiho (2011) (epizoda)
Skvělý, úžasný romantický seriál. Tato epizoda je jednou z mých nejoblíbenějších.
Velkolepé století (2011) (seriál)
Jeden z mála seriálů, který je produkovaný jako Klasický seriál , tenhle jsem si oblíbil v rámci Vtipných scén, Dramatické hudby a povedených kostýmů. ••• 97% ••• Seriál je velmi povedený a líbí se mi, že díl od dílu je příběh čim dál zajímavější.
Letopisy Narnie: Plavba Jitřního poutníka (2010)
Skvělé a kvalitní zpracování úžasného díla, kam se hrabou ostatní světy jako pán prstenů a nebo trapnej Harry Poter