Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Animovaný
  • Dokumentární

Recenze (522)

plakát

Travička zelená (2008) 

Chvílemi to vypadá, že Rogen při psaní scénáře sjížděl Tarantina dvakrát denně (dialogy, restauračka a násilí k tomu svádí). Je to přepálené, dlouhé a málokdo, pokud není na drogách, ustojí ty nečekané žánrové piruety ve druhé polovině. Nakonec z toho pro příští generace vyniknou pouze jednotlivosti, ovšem ty jsou bezpochyby geniální (instruktážní video, cross joint, rozhovor na gauči). Čínský ohňostroj v závěru už je hodně silný kafe. Sedm kytek z deseti a pro příště to chce vnímavějšího hlavouna ze studia jako dozor.

plakát

Juno (2007) 

Fajn lo-fi komedie s překvapivými charakterovými piruetkami, úchvatnou hlavní hrdinkou a vtipnou konfrontací dětské Myspace naivity se zahořklým hard rockem dospělosti. Jen mi není jasné, proč tam hlavní hudební motivy obstarávají ti nejjemnější Skoti a ne Sufjan Stevens. Každopádně emo palce nahoru.

plakát

Tahle země není pro starý (2007) 

Člověk myslí na Tarantina, McCarthyho údernost (pokud tu pecku četl) a na to, že Brolin je génius (bůh!) a válí jako vylepšený Charles Bronson. Nakonec to ovšem není dost blízko ani daleko a to je zatracená škoda.

plakát

Zákony Brooklynu (2007) 

Je dost těžké obsadit do hlavní role takovéhle rádoby žánrovky Freddieho Prinze Jr. a ještě přiom nestydatě kopírovat Mafiány. Ale povedlo se.

plakát

DOA: Na život a na smrt (2006) 

Neuvěřitelně bizarní mix Penthouse videa, konzolové mlátičky a sedmdesátkové řežby, který ukáže negrovu holou prdel a nabídne BILLA z diskontu. Tenhle kus má snad víc movie connections než Pulp Fiction a věřte tomu, že je to jeden z těch filmů, kvůli kterým vaši prarodiče volí komunisty. Za dvacet let z toho bude poklad pro fajnšmekry.

plakát

Jezerní aféra (2006) (TV film) 

Autorské vyrovnání se s nejznámější a posléze také nejzprofanovanější reportáží pořadu Zvědavá kamera. Povinnost pro milovníky tajných složek, propagandy a estébácké manipulace, které zoufale chybí ruka mladého a šumavskými jezery nedotčeného dramaturga (zainteresovanému režisérovi bylo v době natáčení 71 let). Sluší se také dodat, že v soutěži o nejhorší mezititulky v dějinách televizního vysílání je bohužel Jezerní aféra kandidátem na nejvyšší příčky. Je to velká škoda, protože události v ní popsané s nádechem mystiky, nacistických artefaktů a represivních složek si zaslouží kvalitní monografický počin s revidovanými zážitky všech zúčastněných.

plakát

Marie Antoinetta (2006) 

Tesknou a příjemně dívčí první půlku zabíjí spolehlivě ta druhá, která se stává nejdelší reklamou na kosmetiku Nivea v historii. Coppola je ztracena v úspěchu.

plakát

Mission: Impossible III (2006) 

Tohle není nejistý filmový debut, ale nefalšovaná dvouhodinová adrenalinová jízda, která v posledních letech nemá obdoby. Abrams vás hned na začátku chytne za koule, dámy prominou, aby vás na konci nechal totálně odvařené, pravděpodobně s otevřenými ústy, zírat na dojíždějící titulky. V tomhle filmu funguje vše. Od geniálního záporáka až po hláškujícího černocha. Lidem, kteří nevidí, kdy si Abrams dělá prdel a kdy na diváka pomrkává bych doporučoval oční kapky, protože nad slunce jasnější už to asi nikdy více nebude. Zapomeňte na předchozí díly, tohle je oproti nim snímek z jiné dimenze. A pokud někde pracují nadlidé, tak zcela určitě kopou za ILM.