Recenze (216)
Opičí král (1986) (seriál)
Viděl jsem všechny díly a byl jsem z toho úplně na větvy. Je to už sice celá řádka let, ale i po takové době na to v dobrém vzpomínám.
Až na krev (2007)
Pěkný film s vynikajícím Day-Lewisem, bez něho by to nebylo ono, předvedl opravdu neskutečný výkon. 80%
10 000 př. n. l. (2008)
Od Emmericha bych čekal víc, i když digitální mamuti a hlavně tygr vypadaly dobře. Po shlédnutí jsem si snímek hodně srovnával s podobným filmem od Gibsona Apokalypto, který se mi líbil mnohem víc.
Dětská hra (1988)
Na týhle "blbosti" jsem vyrůstal a docela se i bál. Teď mi nápad jako že ožije panenka ve který je v tělený zabiják příjde směšný, ale v tu dobu to natočily a byl z toho výbornej horůrek.
Lovci pokladů: Kniha tajemství (2007)
Druhý díl Lovců pokladů se veze úplně na stejné vlně jako předešlý díl. Ani horší, ani lepší, bez nápadu, ale podívání na nědělní odpoledne to je dobrý.
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Nemůžu si pomoc, musel jsem ohodnotit 5*. Je to prostě řežba, Stallone se vrátil ke svýmu hrdinovi, se kterým začínal jako mladý nabušený hrdina. Je sice už starší, ale myslím, že se s tím vypořádal výborně. Prostě starej dobrej JOHN RAMBO, bez příběhu s namakancem, který se vždy trefí a vnitřnosti lítaj kolem. go rambo go
Funny Games USA (2007)
Velice povedený kousek ve stylu mech.pomeranče, kde pár na pohled sympatických hochů terorizuje jednu rodinu přímo v jejich domě. Po ukázkách jsem byl ohromen a musel jsem to vidět. Bohůžel jsem neviděl originál Funny games, ale seženu si ho a doufám, že bude aspoň stejně dobrý jako zmíněný U.S.. Pěkných 85%.
Sirotčinec (2007)
Skvělé španělské dílo, u kterého mě naskakovala občas husí kůže.
Zlověstné ticho (2007)
Docela strašidelný a příběh taky ujde, je to něco mezi 3 - 4*(60%). Každopádně nám opět James Wan dokazuje, že horory umí točit (Saw). Tak uvidíme co nám ještě předvede.
Mlha (2007)
Tak tomu se říká horor od Kinga. Frank je prostě hvězda mezi režiséry! Ještě teď mě z toho buší srdce, fantastický od začátku do konce. Trailery mě hnedka braly, k tomu ještě ta režie a stal se z toho jeden z mých nejočekávanějších filmů poslední doby. I když jsem se trochu bál jak se Frank vypořádá s digitálnímy tvory, celkově to dopadlo skvěle. Doufám, že od Kinga bude zase nějáký ten filmeček, no a Franka už zmiňovat ani nemusím.