Recenze (8)
Another Gay Movie 2: divoká jízda (2008)
2* davam za filcky v dome a 1* za Le Tigre. Jinak je to hnus, ale jsem otrly divak :)
Once (2007)
Fuj, Irglovou uz nechci videt, ani v televizi, fakt odpudiva.
Válka termitů (2006)
Dala bych i 4*, ale porad jsem mela tak nejak pocit, ze nektery zvraty nejsou tak uplne nahoda...
Zapletení (2012)
Doktor Weiss a jeho povidani po filmu me bavilo vic nez samotny dokument...
Co takhle svatba, princi? (1986) (TV film)
Písničky znám nazpaměť, měla jsem soundrack na kazetě :)
Kůže, kterou nosím (2011)
Pro Almodovarovy filmy mam slabost. Barevny, absurdni, dramaticky, uchylny... jooo, tak to mam rada!
Amatérské porno (2006) (TV film)
nevidim v tomhle dokumentu skoro zadnou vyssi hodnotu nez ma samotny porno
Noční můra v Elm Street (1984)
Potřebujeme nosítka a smeták!