Recenze (124)
Rezistence (2015)
Sr*anec
Argo (2012)
Affleck opět nezklamal a výsostně mě nudil...jako herec, i jako režisér...
Nespoutaný Django (2012)
Z mého pohledu opět přeceněný film.
Doba temna (2007)
Výborné!
Rychle a zběsile 5 (2011)
No tak když se člověk smíří s tím, že tady bude potkávat cca na 5 minut připadající jednu logickou krávovinu tak je to ok. Prostě vyřadit mozek. :)))
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Normální sprostá kopie originálu, žádná přidaná hodnota, naopak - původní verze byla o 100 procent lepsi, hlavne diky hercum. Hrůůůza !!
Půlnoc v Paříži (2011)
Ze začátku mě to moc nebralo ale s postupem času jsem se do toho poměrně zažral, jediné co mi vadilo, a né málo byl Owen Wilson. Nejen že ho nemám rád nikde a nikdy, ale hlavně tady, nevěřil jsem mu jediný pohnutek těla, jedinou hlásku kterou vydal, a hlavně neskutečně mi veškerou gestikulací a chováním připomínal to jak hraje samotný Woody Allen, proč proboha ??!! Hrůůza!
Musíme si pomáhat (2000)
Komedie? Kdeže. Na české poměry výborné, proto přidám jednu * navíc.
Green Lantern (2011)
No téda dostal jsem víc než jsem podle hodnocení čekal, jen škoda toho konce...takhle si tedy final fight nepředstavuju.
Nebezpečná kořist (2011)
Francouzi prostě umí...