Recenze (314)
Fakjů pane učiteli (2013)
Bylo to fakt místy strašně trapný, že bych tomu dal odpad. Ale několik vtipů bylo parádních, že nakonec dávám 2 hvězdy.
Po lásce (2016)
(Scope 100) Minimalistický film se skvělými herci, dusivou atmosférou a bohužel až moc skutečným příběhem. Líbila se mi moc i jednoduchý hudební motiv. Tanec a nemocnice byly dva vrcholy celého filmu.
OA (2016) (seriál)
Pilot: Zatím zajímavé. Připomíná mi to trochu Stranger Things, ale pro dospělé :) Uvidíme, jak to bude pokračovat.
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Smutný, smutný, smutný... Může to potkat třeba jednou i vás...
Avril a podivuhodný svět (2015)
Asi nejlepší animovaný film, co jsem tento rok viděl.
Sirotek (2016)
Styl vyprávění podobně laděných filmů mám hodně rád. Bohužel tady mi to tolik nesedlo. V první půli mě příběh dost bavil, ale postupem času převládla nuda, vcelku se děj vlekl. Herečky byly ale krásné a celkově je film pěkný průměr :)
Mechanik zabiják: Vzkříšení (2016)
Naprostá blbina. Dvě hvězdy za pěkný choreo u akčních scén.
Westworld - Dobře temperovaný klavír (2016) (epizoda)
Tak teď se opravdu těším na finále... Takhle má vypadat epizoda, která láká na závěr sezony.
Méďa 2 (2015)
Pokračování oživlé chlupaté hračky je jen o chloupek horší než první díl. Opět se střídají geniální scény s těmi naprosto dementními. Škoda několika opravdu hluchých míst (zejména romantické nebo vážnější scény), jinak bych nějakou hvězdičku přidal :)
Špinavej kšeft (2016)
Lehce nadprůměrná černá komedie pojednává o muži, který potřebuje peníze a nemůže sehnat práci. Místní mafián mu nabídne peníze za to, když zabije jeho manželku. Chaumeil natočil svůj poslední film s lehkostí a černým humorem, nicméně s několika nudnými pasážemi. Na sobotní večer ale dobrá volba :)