Recenze (314)
Správní chlapi (2016)
Nakonec čtyři hvězdy, protože na letní jízdu s letním pivkem v letním kině a letní slivovicí to bylo skoro dokonalé :)
Captain America: Občanská válka (2016)
Asi budu jeden z mála, ale nejlepší postava na Kapitánovi 3 byl jednoznačně Ant-man :)
Daredevil - Season 2 (2016) (série)
Druhá série (hlavně i díky postavě Punishera) je lepší, zábavnější a temnější. Vatových scén je méně, jen bojové scény s Elektrou mi přijdou velmi úsměvné. 9,5/10
Mafiáni (2015) (seriál)
Dokument můžete zhlédnout online na: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/10390/89817
Miluj souseda svého (2014)
Hned po Bad Words a Bad Santa je bad St. Vincent nejlepší komedie s cynickým hláškujícím hlavním anti-hrdinou. Příjemné překvapení i přes spousty patosu.
Daredevil - Season 1 (2015) (série)
První série nasadila laťku vysoko. Temná komiksárna, kde se krví nešetří, souboje mají šmrnc a ženské jsou charismatické a krásné. Ke konci se dost brečí, a to snad každá postava. Vadily mi i některé zbytečně zdlouhavé flashbacky a dialogy. Nicméně se jedná o top seriál od Marvelu a uvidíme, co provede Elektra a Punisher ve druhé sérii.
Daredevil (2015) (seriál)
Pomalu se začíná mazat rozdíl mezi filmem a seriálem. V některých případech jsou televizní filmy a seriály (Narcos, Daredevil) o několik tříd nad filmovými blockbustery (Avengers 2, Amazing Spider-man a pod.). Každopádně u Daredevila se neubráním občasné nudě v dialozích u postav, které mě vůbec nezajímaly. edit: Druhá série je o třídu lepší, hlavně díky postavě Punishera. 1. série: 8/10, 2. série: 9,5/10
Narcos (2015) (seriál)
Když jsem viděl prvně hodnocení, pátý nejlepší seriál a velký hype okolo, bral jsem to na lehkou váhu. Nicméně po zhlédnutí musím přiznat, že se opravdu jedná o nejlepší seriál za několik posledních let široko daleko vůbec, doporučuju všemi deseti.
Kung Fu zabiják (2014)
Čtyři hvězdy dávám hlavně za choreografii, ta je fakt skvělá. Ze začátku je i příběh zajímavý, nicméně chování některých detektivů by uráželo i dítě z mateřské školy po lobotomii. Ale v rámci asijské akce se pořád jedná o nadprůměr.
Ip Man 3 (2015)
Horší než první dva díly, ale stále nadprůměr. Choreografie jsou dobré, ale bojových scén je méně. Přidalo se spíš na příběhu a emocích. Pořád ale určitě nadprůměr a asi nejlepší bojová trilogie posledních dvaceti let.