Recenze (314)
Cesta bojovníka (2009)
Když bych srovnal Ong-bak jakožto asi nejlepší fightový film součanosti, zaostává Merantau o půl třídy. Vynahrazuje to ale dobře zahraným příběhem a neobjevuje se na plátně prkenost Tonnyho Jaa.
Průšviháři (2008)
Po pomalém rozjezdu následuje skvělá komediálně romantická linka, která se zastaví až na konci. A scéna s hraním na klavír mě dostala:)
Kick-Ass (2010)
Mohutný nářez, skvělá parodie na teenage filmy a komiksy. Trochu mi to připadalo jako Watchmen na tripu. Jeden z nejlepších filmů roku 2010
Náhradníci (2009)
Všechno špatně, nejsem zajisté jediný, kdo v tom viděl hodně nepovedený klon I, robot/Minority Report? Dvě hvězdy za Bruce Willise, protože je borec:)
Ong-bak (2003)
Naprostá bomba mezi akčními filmy. Tony Jaa "spadl z čistého nebe" přímo na pomyslný trůn filmových bijců. A nejspíš tam bude ještě hodně dlouho.
Ong-Bak 2 (2005)
Jak je u Tonyho filmů zvykem, tak opět nejde o příběh, ale o perfektní choreografii, která nemá v akčních filmech v této době konkurenci (snad jen Yipovy filmy mohou konkurovat)
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Choreografie geniální, ale příběh nudil, film celkově o třídu horší než starší Tonyho kousky. Ps: Velké "díky" českým distributorům za matoucí názvy filmů Toom Yum Goong (Ong Bak 2) a Ong Bak 2 (Ong Bak 2: Pomsta). Uvidíme, jaký název zvolí pro Ong Bak 3
Utržený ze řetězu (2005)
Jet Li ukázal, že i umí hrát, nejenom lámat kosti. K tomu můžeme přidat francouzskou syrovost a skvělou choreografii akčních scén a máme tu nejlepší hercův neasijský film.
Ip Man (2008)
Nejlepší akční film roku 2008
What's in the Box? (2009)
Half-Life 2: live action:)