Recenze (462)
Ad Astra (2019)
Nuuuuudaaaaaa!!!
Drahokam (2019)
Nedá se na to koukat ani vy¨držet poslouchat to. Sandler už asi bohužel zdementněl...
Stroj času (2002)
+ Mumby prsa - všechno ostatní
Krvavý stát (2011)
Kevin Smith si musel šlehnout něco jinýho než obvykle, jinak si to nedovedu vysvětlit. 10 minutový monolog fanatickýho kazatele, byla jedna z nestupidnějších a nejnudnějších věcí, co sem kdy viděl. Celý to je hodně low cost, anti gay a hlavně totálně stupidní a k smrti nudný.
Premiér (2019) (seriál)
Teď už ta Ordinace nevypadá tak strašně, co? :) Poprosil bych pana Soukupa, jestli by s Andrejem nespáchal hromadnou sebevraždu. Děkuji
Proboha! (2008)
Věřící z celého světa polibte nám prdel...
Záškodníci (2016)
Dost dobrá detektivka.
Ticho před bouří (2019)
Do té doby, než do toho začali cpát sci-fi prvky, tak to byl skvělej thriller. Takhle podělat konec filmu ulítlejma pitomostma, to se jen tak nevidí.
Hellboy: Královna krve (2019)
Příběh dobrej, ale Haurbour je průser. Vypadá příšerně, je malej a prostě to neni Hellboy. Navíc proklatě málo hlášek.
Kosti a skalp (2015)
Naprosto stupidní dialogy a brutálně uspávající tempo. Ale ze všeho nejhorší je odporná scéna porcování člověka. Zahler, ty seš hovado.