Recenze (13)
Interstellar (2014)
Film viděn minimálně 5krát, Matthew McConaugheyova druhá nejlepší role hned po účinkování v True Detective. Nolan v kombinaci se Zimmerem mě fascinuje po celých 170 minut a film si rád pustím i po 6té.
V Bruggách (2008)
Konverzace Kena a Harryho jsou prostě dokonalé! Skvělé scény, atmosféra a herci. Colin se u mě díky tomuto filmu vyšplhal k jednomu z nejlepších herců v Evropě.
Jan Žižka (2022)
Kdyby film vyšel před 10-15 lety možná by měl větší úspěch. Klasická Hollywood slátanina, kdy za všechno může ženská. Střih otřesný, pár scén bylo fajn jinak hrůza. Jákl si možná najal historiky pro calpáty, vozy a závěrečné 2 minuty filmu. Ben Foster výborný, i když jsem byl ze začátku velmi skeptický.
Třináct životů (2022)
Vyborné od začátku až po konec. Celou situaci jsem trochu sledoval, když to bylo aktuální, ale mnoho detailů o kterých se film zmiňuje jsem nevěděl. Colin a Viggo jsou senzační dvojka a rád bych je zase viděl v nějakém filmu společně.
Zrodila se hvězda (2018)
Musím se přiznat, že předešlé filmy jsem neviděl a proto si myslím, že tento na mě udělal takový dojem. Bradley Cooper je pro mě teď s Goslingem absolutní TOP! Lady Gaga mě také velice mile překvapila a ti dva vytvořili neuvěřitelné duo. 5*
Na hraně zítřka (2014)
Prostě paráda!
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Pěkné, J.C. je skutečně pan herec a může hrát v čemkoliv. -1 hvězdu za to že v polovině filmu jsem už zjistil o co jde. Ale kdybych film viděl hned po vydání a ne až v roce 2014, možná bych dal plný počet.
Upíři v Benátkách (2010) (TV film)
Zajímavá fakta a pěkné zobrazení "upírů" ,ale jinak mě dokument neoslovil.
Kmotr II (1974)
Famózní Al Pacino, skvělý Robert De Niro. Tato série patří mezi filmy na které se vždy podívám, když mám se musím léčit z nemoci, protože jakmile začnu prvním dílem, tak jej musím zakončit i posledním.
Kmotr (1972)
Kritické komentáře a negativní hodnocení skutečně nechápu. Toto je veledílo, které si zaslouží být v TOP 10 všech nejlepších filmů.