Recenze (139)
Ahoj, sbohem a všechno mezi tím (2022)
Za mě skvělej film, jako většina těhle romantických filmů na Netflixu. 85%
Ahoj, strejdo doktore! (1994) (seriál)
1* za to, že je můj strejda doktor :D
Amélie z Montmartru (2001)
Tohle bylo tak moc úžasné, že nemůžu jinak, než 5 hvězd ♥ Na tenhle film jen tak nezapomenu.
Bigfoot Vs. Zombies (2016)
No to nene :DDDDDDD to myslíte vážně? Však to je trapas jak něco.
Blood Widow (2014)
Mě se tenhle film dost líbil a kdybych neviděl hodnocení, tak si myslím, že 50% získá určitě, ne-li víc :) Jak tak koukám, tak příště už radši nebudu koukat na hodnocení :D
Cesty domů (2010) (seriál)
nejlepší český seriál všech dob pro mě :) koukal jsem 5 let a na každej novej díl jsem se těšil
Cizí holka (2011) (TV film)
Hodně povedenej film :) nemůžu jinak než 5 hvězd
Co děláme v temnotách (2014)
pořád se sám sebe ptám , co se vám na tom lidi líbilo :) mě přišel tenhle film absolutně o ničem .
Coffin Baby (2013)
tak to je katastrofa , co to jako bylo ? :D odpad , absolutní odpad a skoro nejhorší horor , co jsem kdy viděl , daleko větší zábava je koukat 5 hodin do zdi
Ďáblova oběť (2001)
jeden z nejhorších hororů , které sem kdy viděl :)