Recenze (139)
Padesát odstínů šedi (2015)
♫ Love me like you do , 5 hvězd <3
Pach krve (2003)
Jeden z nejlepších hororů , které sem kdy viděl , taková ta klasika:)
Papírová města (2015)
pro mě nejlepší film roku 2015 :) to bylo něco úžasného ♥
Paranormal Activity 2 (2010)
Absolutní propadák , tyhle horory přímo nesnáším . Nekoukejte na to radši.
Pečovatel (2014)
Za mě 90% a lidem, kteří tu dávaj odpad přeju jen špatný věci.
Peklo v podzemí (2006)
Divím se , že tento horor má tak málo % , za mě 70% .
Pod žhavým sluncem (2020)
Jen 55% 🥺 Za mě minimálně 85.
Poker Night (2014)
Nejlepší Kanadský thriller za rok 2014 , jednoznačně :)
Policie v akci (2017) (pořad)
Občas se u toho zasměju, takže ty 2 hvězdy si to zaslouží.
Potkal jsem ho v ZOO (1994)
Jako dítě si ten film dobře pamatuju a vždycky se mi líbil , nyní mi je 19 let a film bude v Tv za 4 dny , tak se rád podívám. Stále mi zní v uších hláška : Pane já tu hůl potřebuju :D :D