Recenze (63)
Made in Abyss (2017) (seriál)
Naprosto skvělý počin. Překrásné universum, které má velký potenciál do budoucna. To vše doplněno postavami, které si musíte zamilovat. Nemůžu se dočkat druhé série. Za mě plný počet.
Vetřelec: Covenant (2017)
Co to sakra bylo?
Neutečeš (2014)
Vizuálně skvělý, o tom žádná. Asi do poloviny filmu jsem byl nadšený a skvěle se bavil. Bohužel pak přišel zlom a nějak to celé ztratilo šťávu. Nevím jestli tvůrcům došel dech a nebo se rozhodli, pojat to víc artově, ale u mě to prostě nefunguje. Spousta nesmyslných střihů a zbytečných scén, které slouží v podstatě jen na natáhnutí stopáže. O chování hlavních postav nemluvě. Film to nebyl špatný, ale kdyby si udržel kvalitu první poloviny, mohla to být naprostá pecka.
Slasher (2016) (seriál)
Takový lepší průměr. Prvních pár epizod mě fakt bavilo. Myslím, že tak do 6 epizody jsem byl dokonce rozhodnutý, že dám 4 hvězdy. Ale.. poslední dvě epizody WTF? Jako by to režíroval jiný člověk. Navíc odhalení vraha přišlo strašně brzo. Fakt mi vadilo, že poslední epizodu začínáte s tím, že víte kdo je vrah a pak jen sledujete hromadu zmatených scén. Miluju slasher jako žánr a to i proto, že do poslední chvíle si nemůžete být jistí, kdo je vrah. O to mě tu kdosi připravil, nicméně i tak můžu s klidným svědomím doporučit. Ztracený čas to nebyl.
V hlavě (2015)
Každé děcko v kině bulelo, takže za mě dobrý.
Padesát odstínů šedi (2015)
Na můj vkus trochu moc sluníčkové.
Daemonium (2011)
Proč už konečně všichni nepochopí, že v těch kostýmech vypadají dobře jen asiatky? Kdyby to pojali po svém, možná by to fungovalo, ale takhle parodie na anime akčňáky, tak to vážně ne.
Roswell (1999) (seriál)
Takovej mix Beverly Hills 90210 a Stmívání. Už od prvních záběrů jsme měli i s přítelkyní pocit, že se v seriálu objevují momenty, až nápadně podobné některým scénám ve Stmívání. Dokonce bych si troufl tvrdit, že se Stephenie Meyer v některých scénách inspirovala právě tady. Co se seriálu týče je to taková kravina plná všemožných klišé, ale nemůžu si pomoct, hrozně mě to baví!
Salem (2014) (seriál)
Po pilotu celkem rozpolcené dojmy. Na jednu stranu zpracování, atmosféra, masky, příběh, to všechno spolu funguje. Nicméně i tak se nemůžu zbavit pocitu jakési lacinosti. Příběh vás nenechá ani chvilku vydechnout, neustále se něco děje (možná až moc). Jen všechno to množství scén mi přijde jako přehlídka všech možných klišé o čarodějnictví. Jako by se tvůrci snažili do prvního dílu vecpat co nejvíc šokujících momentů, jen aby udrželi diváka i na další díly. Prozatím je pro mě Salem čistý průměr a budu doufat, že v dalších dílech se tempo mírně zvolní a tvůrci se zaměří víc na příběh, který má mimochodem velký potenciál!
Jméno růže (1986)
Ano, ano a ještě jenou ano! Takhle nějak si představuju středověk i já. Ponurý, sychravý a hlavně pořádně špinavý. Tohle všechno ve spojení s detektivní zápletkou zasazenou do opatství benediktinů, dává vyniknout neskutečně mrazivé atmosféře. Knihu jsem nečetl (což je nejspíš dobře podle některých komentářů níže), ale určitě to brzo napravím.