Recenze (121)
Poupata (2011)
Film roztrhaný, umělecká kvalita se úplně vytratila a dialogy jsou mi velmi nepříjemné. A nejenom dialogy!!! Mrzí mě to, ale tady není na čem stavět!!! A ani ta kamera nenadchla :-(
Čarodějův učeň (2010)
"Cageho" mám rád, ale tady musím být střízlivý. Přesto, že kvalita záběrů je dobrá, hudba, či zvuky, jsou na jednu hvězdu. Snad jsem to zhlédnul ve špatném období? :-)
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
No to byla "pitchovina" :-)
Café de Flore (2011)
Vážení přátelé... ANO Tohle je fakt "paradis"!!!
Veni, vidi, vici (2009)
Záběry profesionální, zvuk dobrý a... prostě mám rád lidi s talentem :-)
Dobrodružství s nahým klukem (1964)
Moravec Haška zpracoval excelentně. Ivan Frič si s lehkostí pohrál s kamerou, Karel Vlach pozdvihl snímek hudebně. Ano, zde je na místě pět bodů!!!
Košilka (1974) (TV film)
"Košilka" mě potom navedla na další, snad ještě lepší český film. A v tomto snímku musím uznat, že mě dostal ne jenom námětem, ale i skvělou kvalitou materiálů používaných v sedmdesátých letech na českém území. Z mého pohledu skvost!!!
Svatební cesta do Jiljí (1983) (TV film)
A tak jsem se přes "Košilku" dostal na "Svatební cestu do Jiljí". Jo, cesty ... jsou prostě nevyzpytatelné. Tady zase dám trochu víc na scénář, než na technickou kvalitu. Ale ta opravdu nezaostává, za ničím. Záběry, tedy kamera, zvuk, tedy i hudba, střih, tedy i citlivé nůžky... Prostě u mě za pět...
Norbit (2007)
Dobrá kamera, tonalita záběrů krásná... ale... to je všechno...
Trojlístek - Ukradený kaktus (1990) (epizoda)
Bylo mi doporučeno a už vím proč!