Recenze (8 387)
Konečně si rozumíme (1976)
Roztomilost řešící první lásky v pubertálním věku za hezké píšničky zpívané mladinkou a sympatickou Zuzanou Bydžovskou, kde se vyznává a naproti tomu lásky jejího dědečka, skvělého národního umělce pana Jiřího Pleskota, který si rovněž nachází postarší dámu s chutí milovat někoho..:-)
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Skvělí Coluche, Funes i Guiomar...
Léto s kovbojem (1976)
Náladová komedie spíše podpruměru.
Lidské tornádo (1976)
Njn, černošský svět se dívá na bílé jako na hajzle... takže asi tak.
Loganův útěk (1976)
Michael York v zajímavé roli. Takto svět nikdo nechce, ale možná to podobně skončí..?!! :-()
L'ordinateur des pompes funèbres (1976)
Skvostná uvolněná komedie o jednom povedném IT specialistovi, ktery naordinuje svemu okolí "medicínu likvidace nepohodlnych".. JLT velmi presvedcivy! :-)))
Lovec hlav (1976)
Jistě jeden z nejlepších titulů, který skýtá podívanou na obligátně řešenou hlavní postavu samotářského hrdiny v podání oblíbeného Belmonda.... proti němu stále chladný Cremer, veliký následovník "mistrovství geniální strnulosti" velkého Gabina...! Dámy a pánové...Cremer Bruno, další velká opomíjená osobnost minulých let ve francouzském filmu..!!!
Malá mořská víla (1976)
Krutá zlá pohádka, která není příliš pro děti, taková spíše dospělecká povídka dle Andersena, mimochodem, on nebyl dobrý pohádkář, povídkář, to tedy ano!!
Maratónec (1976)
Skvělý temný snímek se znamenitým dabingem a skvělými vrahy.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Krásné....české a klasické..