Recenze (8 379)
Operace ENTEBBE (1977)
Mám raději tv zpracování s Bronsonem.. :-)
Ninja Assassin (2009)
Hloupá krev, i když příběh v pozadí má docela náboj..
Bůh s námi - od defenestrace k Bílé hoře (2018) (TV film)
Za "Megasr.cku" bych to rozhodne nenazýval, mělo to svého ducha, temná doba svárů zobrazena velmi jasně a myslím i trefně, spíše tomu chyběl ještě vyšší rozpočet a aspoň jedna pořádaná vřava v duchu Třicetileté války, jejíž spouštěč tohle.období bohužel bylo.! Jen tak dál a s vyššími rozpočty, ale chápu hranice TV... ;-)
Ztracen v džungli (2017)
Nepřipravení v přírodě.. Takové blbce si džungle vychutnává! ;-)
Drama žárlivosti (1970)
Nemělo to takový náboj, jako jiné filmy podobného ražení z Itálie
Apartmá v Kalifornii (1978)
Slabší, než jsem si myslel, ale některé hlášky jsou opravdu trefné.! :-)
Muž z Elysejských polí (2001)
Protlouci se životem není lehké, víme všichni.!
Poslední z hlavounů v městečku Mobile (1970)
U mého oblíbence naprosto nepochopené dílko, které snad ani nemělo vzniknout..?!
Co se vlastně stalo tetě Alici? (1969)
Krásně zrůdné! :-)
Zdivočelý svět (1988)
Velmi béčkové představení s hlavním záporákem, který v té vyprahlé prérii bez vody musí prát asi v nejlepším Perwollu...?! :-)))