Recenze (8 379)
La Route de Salina (1970)
Nevšední zážitek v průměru.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Hrozná chujovina s tak blbým scénářem, že už to snad ani není možný... Smutný Hollywood!
Taxi 5 (2018)
Je to blbá vykrádačka se sympošem za volantem Peugeotu, ale jinak..
Šelma na svobodě (1959)
Lino úžasný a jeho boxerský styl, nechtěl bych mu přijít pod ránu!
La Métamorphose des cloportes (1965)
Tento příběh jsem po dlouhé době konečně dodíval a mohu říci, že mě nebavil, ač skvěle obsazen a zahrán, nenašel jsem si v tom to svoje..
Alias Jesse James (1959)
Místy fakt vtipné a odvázané.. :-))
Padesátka (2015)
Nevybočuje z průměru psaného P.K. Zábavná show dobrých herců..nic ví.!
Tátova volha (2018)
Příjemný nekomplikovaný příběh o jedné rodině, vlastně o dvou rodinách jednoho muže.. :-)
Debbie a její parťačky (2018)
Mohu říci, že jsem se bavil více, jak u poslední Dannyho party.. Jeho sestra to tu rozjíždí až příliš zhusta! Nic nového nám tento film nepřinese, jen, že musel mít opravu obří rozpočet, vzhledem k prakticky všem nejobsazovanějším herečkám současného Hollywoodu, které zde vystoupily.!
Krycí název Oděsa (1974)
Velmi příjemné překvapení z rozkrytí hnusné organizace, která ještě mnoho let po válce zasáhla do mnoha životů..