Recenze (8 379)
Snídaňový klub (1985)
Příjemné..
Poslední král (2016)
Krásné, až "mýtické"...
Robinsonův ostrov (2017) (pořad)
Zde lidé soutěží především o zbytky své hrdosti, nepochopeno..
Doktor Strange (2016)
Moderní amer.komiks me už nedojme, jen potěší pohled..
Krotitelé duchů (1984)
Klasika, která neomrzí.. :-))
Vlkodlak (1981)
Tak blbé a milé.. :-)
Den dobytí Bastily (2016)
Příjemná krimistory o jedné bandě, zlodějíčkovi, agentovi CIA a holce, která prostě nemůže být teroristkou.. Dobře zpracované, věrohodné a vypointované, málo takových počinů dnes vidíme, tak propracovaných.!
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Slušné katastrofické dílko, velmi přesvědčivě natočené!
Bezva ženská na krku (2016)
Milá pitomina, Vetchý je aktuálně nejlepším českým hercem, ale zde to moc neprokazuje.. :-)
Doktor Mesmer (1994)
Osvícený lékař v neosvícené době.