Recenze (8 382)
Nejhledanější muž (2014)
Chladné psychologické drama na úrovni, propracované, bystré, pohltí Vás a pak na konci vyplivne.. :-)
EXODUS: Bohové a králové (2014)
Co čekat.? Raději nic a budete docela příjemne naladěni na toto dílo. Starozakonni téma takového kalibru bylo zfilmováno už několikrát...
Princezna z Malabaru (2004)
Má to myšlenku i hloubku, ale asi špatně uchopené..
Strašidelný dům (2003)
Jen za temný výraz pana Stampa.
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Milé a dětské..
Železná srdce (2014)
Válka je nejhorší lidský výmysl... avšak i ve válce se dá najít lidskost a cit.!!! Nedoporučuji ženám a dětem.
Lovec jelenů (1969)
Trochu ukecana pravdumluvna indiánka. Poměrně nuda oproti Mayovkam..
Umberto D. (1952)
Realistický popis života starého člověka v době, která ještě nebyla úplně uzdravená ze 2. světové války. Starý státní úředník Umberto žije ze svého mizerného důchodu tak, že většinu dá na nájem a na jídlo mu nezbývá, proto dělá různé kličky před paní domácí, megerou, která jím opovrhuje pro neplacení. Ani svého psa není sto nakrmit. Když se přenesete přes toporné ne-herecké projevy, vyjde Vám z toho zdařilé kritické sociální drama nejslavnějšího filmového neorealisty.
Mrakodrapy (2008) (TV film)
Kam až se vybudujeme, do nebes??! .. :-)
Obří mosty (2006) (TV film)
Úžasné technologie zase jednou pokořily hranice ne-možného..