Recenze (8 377)
Sandokan se vrací (1996) (seriál)
Co se mne týče, nebylo to úplně špatné...spíše převládala střídmě pozitivní nálada z opětovného shledání s nádhernou legendou Sandokanem. Efekty nebyly o nic horší, než-li před dobrými dvaceti léty od seriálu, až místy na nudné dějství a občasné trestuhodné choutky kameramanů.! Jinak hodnotím tři a třičtvrtě hvězdy, takže za čtyři.
Sedmé nebe (1996) (seriál)
Neuvěřitelně tupý rádoby realistický seriál životních osudů....chbože....ta víra může škodit, v tomto tolik americkém je to znát....:-((((
Sex po telefonu (1996)
Stálo to za p...! :-(((
Striptýz (1996)
Celkový dojem z filmu ani nemůže muž mít, když se v něm objeví tak nádherná žena, jakou je bezesporu Demi Moore.. :-)
Tašunga (1996)
Lambert a Caan jsou důstojnými protivníky.
Tisíc a jeden recept zamilovaného kuchaře (1996)
Jiný Richard.. ale nebavilo.!
Trainspotting (1996)
Parta "Hnus".!!
Travis (1996) (TV film)
Dobrá atmosféra, zajímavý tvůrce snímku, leč průměrem se rovnající. Výkony pana Němce a Somra jsou klasicky kvalitní. A ten konec...?!! :-(
Útěk z L.A. (1996)
Nevím proč, ale pro filmy s Russellem mám slabost, tento mi přišel však až příliš "předimenzovaný" scénami i akčností a to od slavného pana Carpentera. Slavná opakující se role likvidátora Pliskena, který opět utíká před všemi a proti všem.!!!
Velká cesta (1996)
Opět povedená trojka Noiret, Rochefort a Marielle a jejich "Skubidu"... :-)