Recenze (8 377)
Jak chutná láska (2002) (TV film)
Pohádkové příběhy poslední dekády české produkce stojí za dvě slova, která nebudu psát, všichni však tušíme.! Smutný konec vytříbeného pohádkového vypravěčství našich předchůdců... Hvězdu dávám jen za přednes dobra vyhrávajícího nad zlem. V dnešním světě jsou pohádky=snové příběhy prakticky nutností, aby človíček, zvláště ten menší, mohl uniknout před realitou.
Zpívej, kovboji! (1981)
Zpěvná hovadinka s českou viditelnou účastí, snad, bohužel. Od té doby Neckář a Reed=kamarádi..?!
Velký bratr (1982)
Tzv. Nepovedený film, nerealizovaný záměr nejspíš přispěl k celkovému "nedojmu" ze snímku, který každý hned po odchodu od tv či z kina lehce zapomene.! Hvězda za projev snahy.
Základní instinkt 2 (2006)
Překombinované cosi kopírující původní snímek, shodující se hlavně ústřední melodií. Přehnané, sexistické, bez jisté dávky uměřenosti.!! Sharon dosti trapná a to tělo, no nic moc.
Krippendorfův kmen (1998)
Hrozné, hvězda jen ze solidárnošči..!
Hurikán (2002)
Dudikoff v záporné roli této blbůstky kategorie "c"...hmm, zajímavé..
Ona, jedině ona (1996)
Sexistická kravinka z USA, jak jinak...
Vinnetou (1980) (seriál)
Hvězdu jen a pouze z nostalgie, co jednou bylo již mrtvo, nemá se více probouzet.!!!!!! Nevyplatilo se to u filmu vícero autorům již předtím... :-(
Dvanáct do tuctu (2003)
Typicky "martinovské komedie", plno legrace, problémy s rodinou a hlavně s dětmi... :-((
Jak se staví dům (2009) (pořad)
Cejnar je dobrou živou složkou, tady ovšem jedinou před "smrtí".. :-(