Oblíbené seriály (10)
Battlestar Galactica (2004)
Stručně: Nošení pěti hvězd do lesa... Ano, komentář by měl být bohatší a lépe vystihující, ale v BSG najdete prakticky vše: napětí, hrdiny, zápletku, sex, lásku, romanci, intriky, střet dvou kultur, sci-fi a dobré herce... Snad jedině pokud nejste fanouškem sci-fi a nemáte sílu překonat delší první díl, můžete být BSG zklamáni. V opačném případě běžte vyhlížet svého prvního cylona:-).
Hra o trůny (2011)
The Wire - Špína Baltimoru (2002)
Chce to trochu trpělivosti při rozjezdu každé série, než se děj dostatečně rozvine a proplete, ale vyplatí se čekat... Úžasný seriál, jeden z nejlepších. Co do kvality vedle něj stavím jen Battlestar Galacticu. Když pominu drogy, podobný systém kamarádíčků, známých a "spolustraníků" funguje i u nás. A ti nejmocnější často ve vězení nekončí...
Teorie velkého třesku (2007)
Byli jednou dva písaři (1972)
Miroslav Horníček, Jiří Sovák a Ján Roháč - víc říkat netřeba. Skvělá atmosféra, skvělé dialogy i herecké výkony.