Recenze (37)
Labyrint lží (2008)
Skvele, spionážní drama. Ridley Scott vystavěl skvělé drama kde DiCaprio hraje jak o život.
Hlídač č. 47 (2008)
Ten film je opravdu dobrý až se nechce věřit , že to je Filip Renč. Velmi dobrá kamera Karla Fairaisla a samozřejmě úžasný výkon Karla Rodena. Já mám problém se střihem, občas mi přijde že to je mimo rytmus.
Bony a klid 2 (2014)
Dvakrát do stejné řeky nevstoupíš. Tím bych začal a myslím, že na tohle přísloví režisér zapomněl. Překvapením je Roman Skamene, který hraje celkem dobře. A tím veškerá pozitiva toho filmu končí a můj komentář také protože při vybavení si dalších částí filmu se jen naseru. Dvě hvězdičky jen z nostalgie k prvnímu dílu.
Kriminálka Staré Město (2010) (seriál)
Pro mě velmi prijemné překvapení. Profesionální práce, možná bych přitvrdil v posledním díle, tam bych řekl, že jsme ztratili tempo.
První republika (2014) (seriál)
Na české poměry celkem hezká dobovka. Samozřejmě s našlápnutím na další serii tak že čekejme že bude i Druhá republika. :)
Vinaři (2014) (seriál)
Priznám se , že nevím odkud začít. Ale takovou sračku jsem nečekal, že uvidím.
Tři bratři (2014)
NE NE a zase NE. Kdyby to nebyl Sverak dám odpad. Takhle se to nedá dělat vzít 3 pohadky přetáhnout je písničkama a tvářit se jako film. Je to obrovská škoda protože tvurcům jsem věřil a věřit budu, ale tohle je šlápnutí vedle. Nechce se mi o tom dál psát.