Recenze (138)
Wednesday (2022) (seriál)
Tínedžerský "krimi" seriál s čiernym humorom. Art-ový kabát pod réžiou Tima Burtna a s dokonalou hudbou Dannyho Elfmana sú brutálne, bohužiaľ len prvé 4 časti. Potom to zoberie do rúk dvojca Monteiro a Marshall. Aj tak si to udrží celkom dobrú úroveň do konca. Jenna Ortega v hlavnej role stojí naozaj za to. Celá rodina Addamsových je fajn. Emma Myers vo vedľajšej role pozitívne naspeedovanej spolubývajúcej ako kontrast super pobavý dokonca v českom dabingu. Ak to zoberiete z tej humornej stránky, tak sa dobre pobavíte.
Přátelé - Chandler si nemůže vzpomenout, která sestra to byla (1997) (epizoda)
"...a určite ju nechceš dopáliť. Bola šiestym človekom, ktorý opľul vysiaceho Mussoliniho." - pecka :D
Uncharted (2022)
ja som sa celkom bavil, humor je v pohode. tempo trochu rýchlejšie
Na špatné straně (2018)
Prvá polovica je pomalé až nudné predstavenie postáv, ktorých cesty sa stretnú v polovici filmu a odtiaľ to naberie extrémne zaujímavé kontúry. Oplatí sa vidieť!
Shaft (2019)
3* za najstaršieho Shafta
Proxima (2019)
Hold, cesta do vesmíru je drsná záležitosť. Nie je to pre každého.
Továrna na lži aneb Fake news z Ruska (2018) (TV film)
Zabili to hneď na začiatku: "Vidíte tento kameň bol v zábere, tak to určite bolo natočené tu... No nenašli sme ho ale tento pieskový svah vyzerá ako ten na videu, takže je to dôkaz." Keby natočili poriadny dokument s poriadnymi dôkazmi, tak by som to vedel aj oceniť. Škoda, že fakenews sú na oboch stranách barikád...
Jumanji: Další level (2019)
Až na slabší záver som sa bavil.
Godzilla II Král monster (2019)
Strašné herecké výkony a motivácia pre vypustenie monštier je ťažko uveriteľná. Aspoň tie monštrá za niečo stáli, aj keď ich čas na plátne bol bohužiaľ nízky. Rozpočet 200 miliónov??? Radšej nech investujú trochu viac do scenára a hercov.
Jako dáma (2017)
Toto, že je komédia???