Recenze (293)
Millerovi na tripu (2013)
Konečně zase komedie, u které se člověk pobaví a zasměje.. Rozhodně nejlepší za rok 2013..
Osamělý jezdec (2013)
Občas méně znamená více.. Veškerá pompéznost, naprostá dokonalost a maximální snaha být za každou cenu vtipný, dle mého tomuto snímku ubližuje:-( Nepopírám, já se u toho bavil a smál a užíval si to. Ale já jsem jeden z menšiny, který má tyto nenáročné snímky rád;-)
V zajetí rychlosti (2005)
Cesta za splněním celoživotního snu je velice trnitá, ale odměna na konci cesty je neskutečně sladká.
Pí a jeho život (2012)
Jeden z nejkrásnějších začátků filmu když jdou titulky.. Těch pár minut to byla prostě paráda (pustil jsem si to 2x :-)).. Jinak celý snímek působí hodně "načančaně", všechno je to až moc dokonalé, každopádně mě to zas až tak nevadilo (tohle já mám rád :-)).. Co se týká příběhu, tak nic extra převratného.. Mnohem zajímavější je vizuální stránka filmu..
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Vynikající trilogie, skoro bych řekl, že poslední díl byl nejlepší ze všech..
Nevědomí (2013)
Velice pěkně natočené Sci-Fi, s decentním, ale stylovým hudebním podkresem.. Scénář napsán především pro hlavní postavu, které se velice dobře zhostil Tom Cruise.. Ono tam vcelku ani moc lidí nehraje, což ale vůbec nekazí dojem čehosi velkolepého.. Kosinski po Tronu předvedl další parádní kousek ze svého umění..
Největší tankové bitvy (2010) (seriál)
Já mám prostě ty tanky rád:-))
Tupíři (2010)
Povinnost pro všechny ty, kteří z nějakého záhadného důvodu nežerou původní filmovou předlohu.. Jelikož já k nim patřím, tak musím uznat, že jsem se neskutečně bavil.. Bohužel to bylo způsobeno tím, že upíří love story zrovna v oblibě nemám.. Kdyby to nebyla parodie na tu teen anger podívanou, tak by to byla asi sračka, ale já si prostě nemohl pomoci:-)) Chtěl jsem dát pět * hvězd, abych všechny milovníky debilního patisóóóna nasral, ale prostě jsem nemohl.. Zatím nevím proč, ale až na to přijdu (až patizóón natočí další sranec), tak sem tu jednu hvězdičku přidám:-)))
Méďa (2012)
Takhle neskutečně sprostýho plyšáka bych chtěl taky:-)) A nejspíš si změním vyzvánění svého telefonu:-)))
Prometheus (2012)
Dle obrovského očekávání jsem dostal zhruba tak půlku z toho co jsem ke své spokojenosti potřeboval.. Nicméně tu druhou půlku očekávám ve druhém díle.. Snímek byl cca do půlky naprosto úchvatný, to objevování naprosto neznámého, podpořené vynikající SCI-FI podívanou to bylo něco.. Poté to trochu sklouzlo do roviny řešení jednotlivých postav a první setkání s vetřelci.. Pro mě celkem nezáživná podívaná, protože na některé scény jsem se prostě nevydržel dívat:-( Naštěstí se po čase opět začali dít ty správné věci (setkání se stvořiteli, atd..), které to celé zase navrátily do roviny u které s otevřenou pusou koukáte a říkáte si "Tak tohle jako jo".. No a otevřený konec v tomto případě slibuje určitě vydařené pokračování..